سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

دانشگاه فرهنگیان مهمترین زیرساخت تربیت نیروی انسانی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۱۵۸۰
دانشگاه فرهنگیان مهمترین زیرساخت تربیت نیروی انسانی است
سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه، دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است، گفت: دانشگاه فرهنگیان مهمترین زیرساخت تربیت نیروی انسانی است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در آیین افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به خاطر تلاص و پیگیری برای راه اندازی این دانشگاه در شادگان، اظهار کرد: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از نیاز های اصلی در حوزه آموزش شادگان است که می تواند مشکلات آموزش و پرورش را رفع کند.

او دانشگاه فرهنگیان را یک مرکز تربیت محور دانست و گفت: مسایل تربیتی، پرورشی و فرهنگی اولویت اول این دانشگاه محسوب می شود و این موضوع دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز کرده است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: این شهرستان از پیشینه علمی، ادبی و فرهنگی غنی برخوردار است که باید با تعامل و همکاری همه دست اندرکاران شهرستان برای توسعه و ارتقای شهرستان گام برداشته شود.

صبری پور در پایان بیان کرد: هیچ موضوعی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد و تا زمانی که زمینه تحصیل فراهم نشود کاری در جامعه صورت نمی گیرد و علم زیر بنای هر خیر و پیشرفت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز