رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی ۲۴ واحده در اهواز+فیلم

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۱۸۱۶
مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی ۲۴ واحده در اهواز+فیلم
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع ۲۴ واحده خیابان ۱۰ پادادشهر دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری عصر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز دهم شهریور ماه سال جاری، طی تماس شهروندی حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

او با بیان اینکه این حادثه در منطقه پادادشهر خیابان ۱۰ اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله آتش نشانان از چهار ایستگاه ۵۵ - ۹۹ - ۶۶ و ۴۴  با ۶ دستگاه خودروی اطفا حریق و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با دود و شعله های حریق واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مواجه شدند.

قنبری بیان کرد: یک گروه آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی و قطع جریان برق و گاز مجتمع پس از ایمن سازی کامل، با به کارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند و همزمان گروه دیگر آتش نشانان ساکنین مجتمع را تخلیه کردند و افراد گرفتار شده در میان دود غلیظ در راهروها را خارج کرده و به خروج خودروهای پارک شده در پارکینگ نیز کمک کردند‌.

او اضافه کرد: این حادثه منجر به دود گرفتگی واحدهای مجتمع شد که آتش نشانان دود ناشی از حریق را با استفاده از فن فشار مثبت تخلیه کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: تحقیقات توسط کارشناسان سازمان برای علت یابی حریق در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز