ظهر امروز انجام شد؛

بازدید رییس مجلس از تصفیه خانه شهید کشتکار آبادان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۲۰۹۱
بازدید رییس مجلس از تصفیه خانه شهید کشتکار آبادان
رییس مجلس شورای اسلامی با همراهی استاندار خوزستان از تصفیه خانه شهید کشتکار آبادان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات این تصفیه خانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ظهر امروز محمد باقر قالیباف پس از بازدید از اسکله صیادی ثامن الایمه آبادان و گفت و گو با صیادان، به مزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

رییس مجلس سپس در آخرین برنامه کاری خود در آبادان که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان انجام شد، از تصفیه خانه شهید کشتکار آبادان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیش رو برای تکمیل و توسعه این تصفیه خانه قرار گرفت.

این تصفیه خانه در حال حاضر با سی درصد از ظرفیتش مشغول پمپاژ آب به حدود ۴۳ روستا است. از مهمترین مشکلات و موانع بر سر راه این تصفیه خانه می توان به کمبود تجهیزات، مشکلات زیرساختی، عدم تملک اراضی برای لوله گذاری به منظور آبرسانی، نبود فیلتراسیون برای تصفیه آب و اصلاح و بهسازی خط انتقال آب اشاره نمود.

لازم به ذکر است که در جریان این بازدید تعدادی از نیروهای پیمانکاری تصفیه خانه شهید کشتکار با رییس مجلس گفت وگو کردند و مشکلات خود را بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز