رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

دوچرخه سواران خوزستانی حمایت نمی شوند/کسب ۷۶ مدال رنگارنگ در دوسال اخیر/پیست ۱۴ ساله اهواز آسیب دیده و نیازمند بهسازی است/تا کنون هیچ کمکی از هیچ مرجعی به هیات نشده است/غول های صنعتی استان جواب مکاتبات را نمی دهند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۲۳۱۲
دوچرخه سواران خوزستانی حمایت نمی شوند/کسب ۷۶ مدال رنگارنگ در دوسال اخیر/پیست ۱۴ ساله اهواز آسیب دیده و نیازمند بهسازی است/تا کنون هیچ کمکی از هیچ مرجعی به هیات نشده است/غول های صنعتی استان جواب مکاتبات را نمی دهند
رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: هیات دوچرخه سواری علی رغم استعداد فراوان توان درآمد زایی ندارد و برای شکوفایی این استعداد ها مستلزم حمایت از جانب مسوولین و متولیان ورزش استان است، اما متاسفانه تا کنون هیچ کمکی از هیچ مرجعی به هیات نشده است.

غلام رضا وحدت عصر امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: ظرفیت و استعداد های این رشته در استان به شدت بالا است و درصورت توجه به هیات دوچرخه سواری می توان این استعدادها را شکوفا کرد.

او در خصوص برنامه های هیات در خصوص استعداد یابی گفت: در حال حاضر در قالب برنامه های استعدادیابی ۴۰ نفر در حال آموزش و تمرین داریم.

رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان افزود: هیات های ما در شهرستان ها فعال هستند و شهرستان های اندیمشک، ماهشهر و رامهرمز و اهواز در صدر این هیات ها قرار دارند.

وحدت با اشاره به مشکلات پیش روی هیات دوچرخه سواری خوزستان بیان کرد: برای ادامه راه به بستر های مناسب و هزینه نیاز داریم و منابع ما محدود است.

او گفت: دوچرخه سواری ورزش پر مخاطره ای است و تمرینات خارج از پیست نیازمند هماهنگی های فراوان با ارگان هایی مانند اورژانس و راهنمایی و رانندگی است.

رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان اظهار کرد: پیستی در اختیار ما قرار گرفته که تا کنون برای سر پا نگاه داشتن آن متحمل هزینه های فراوان شده ایم، این پیست ۱۴ سال پیش به بهره برداری رسیده و اکنون دچار آسیب هایی شده که به دلیل خاص بودن شیوه بهسازی نیازمند کار کارشناسی و هزینه زیاد است که از عهده هیات خارج است.

او ادامه داد: با هزینه هیات کارشناسانی از تهران آوردیم و پیست را بررسی کردند و به صورت مکتوب گزارشی تهیه و به اداره کل ورزش ارسال شده است و ما انتظار داریم به این گزارش توجه لازم شود.

وحدت تاکید کرد: هیات دوچرخه سواری علی رغم استعداد فراوان توان درآمد زایی ندارد و برای شکوفایی این استعداد ها مستلزم حمایت از جانب مسوولین و متولیان ورزش استان است، اما متاسفانه تا کنون هیچ کمکی از هیچ مرجعی به هیات نشده است.

رییس هیات دوچرخه سواری گفت: اداره ورزش سالانه یک مبلغی را به عنوان کمک هزینه به هیات پرداخت می کند که این دست از کمک ها تنها بخش کوچکی از مشکلات دوچرخه سواران را حل کرده است.

وحدت با اشاره به اینکه عملکرد  دوچرخه سواران خوزستان قابل تقدیر است بیان کرد: ورزشکاران خوزستانی در سال ۹۷ توانستند ۲۷ مدال در مسابقات مختلف کسب کنند که ۱۶ مدال آن طلا بوده است

او ادامه داد: در سال ۹۸ رکاب زنان خوزستانی با کسب ۴۹ مدال رنگارنگ که ۲۸ مدال آن طلا بوده توانستند شایستگی های خود را به اثبات برسانند.

رییس هیات دوچرخه سواران خوزستان در پایان افزود: استعداد و ظرفیت در استان به وفور پیدا می شود ولی متاسفانه حمایتی در راستای شکوفایی این استعداد ها وجود ندارد، بنده از ابتدای حضورم در هیات با چندین غول صنعتی استان مکاتبه کرده ام اما تا کنون هیچ جواب قابل توجهی دریافت نکرده ام، از همه دست اندرکاران ورزش و مسوولین ارشد استان تقاضا دارم دوچرخه سواری را دریابند و با حمایت خود از این رشته یاری گر جوانان با استعداد خوزستان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز