رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

به نظر می رسد همایش عظیم اربعین برگزار شود / لزوم تزریق واکسن آنفولانزا به افراد دارای بیماری های زمینه ایی

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۲۷۶۸
به نظر می رسد همایش عظیم اربعین برگزار شود / لزوم تزریق واکسن آنفولانزا به افراد دارای بیماری های زمینه ایی
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از شهروندان به ویژه از افرادی که دارای بیماری زمینه ایی می خواهم حتما نسبت به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی اقدام کنند چرا خطرات این بیماری کمتر از کرونا نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گوی تلفنی با مرکز سیمای آبادان در خصوص امکان افزایش ابتلا به کرونا ویروس به دلیل رعایت نکردن برخی از هیات های مذهبی اظهار کرد: خوشبختانه هیات های بزرگ با رعایت پروتکل ها مراسم عزای امام حسین(ع) را برگزار نمودند اما هیات های کوچکی هم در شهر و روستا بودند که نسبت به دستورالعمل های ستاد کرونا بی توجهی کردند که امیدواریم موجب افزایش مبتلایان نشده باشد.

او با اشاره به ادامه مجالس محرم و صفر، گفت: از عموم مردم می خواهیم در برنامه های محرم دستورالعمل های ستاد کرونا را در نظر بگیرند، ترجیحا در فضا باز مجالس عزا را بر پا کنند و فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه استفاده از ماسک را در نظر بگیرند و از توزیع مواد غذایی و آشامیدنی نیز خودداری کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به در پیش بودن اربعین نیز افزود: جلسات هماهنگی در حال برگزاری است، البته هنوز دستورالعمل های مربوطه را دریافت نکردیم. هنوز برگزاری همایش عظیم اربعین مشخص نیست و این یک تصمیم ملی است و بر همین مبنا هر تصمیمی گرفته شود ما نیز همچون سال های گذشته در کنار زایرین انجام وظیفه خواهیم کرد، اینطور که به نظر می رسد این همایش برگزار خواهد شد.

سلمان زاده با اشاره به وضعیت نگران کننده افزایش آمار کرونا بیان کرد: از شهروندان به ویژه از افرادی که دارای بیماری زمینه ایی می خواهم حتما نسبت به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی اقدام کنند چرا خطرات این بیماری کمتر از کرونا نیست.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل سه شهرستان جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

نظر شما