مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد:

رقابت پذیری تولیدات منطقه آزاد اروند با محصولات چین و خاورمیانه

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۲۹۱۸
رقابت پذیری تولیدات منطقه آزاد اروند با محصولات چین و خاورمیانه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در اروند این ظرفیت وجود دارد تا با تولید انبوه و کاهش قیمت هزینه‌های محصول، با تولیدات کشور چین و بازارهای منطقه خاورمیانه رقابت کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی در آیین بهره برداری از واحد تولید نوشت افزار در شهرک صنعتی آبادان که یازدهمین شرکت تولیدی از سری پروژه های اقتصادی"جهش تولید در سرزمین فتح" به شمار می آید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت تولیدی که در منطقه آزاد اروند به وجود آمده می توانیم با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقابت شویم.

او گفت: ما می‌توانیم با تولید انبوه و کاهش قیمت هزینه‌های محصول، با تولیدات کشور چین و بازارهای منطقه خاورمیانه رقابت کنیم.

زمانی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی این را دارد هر نوع مانعی را که بر سر راه تولید انبوه محصولات پر مصرف نظیر نوشت افزار است، را برداریم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: به منظور جذب بازار این واحد تولیدی درخواستی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به تمام ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه به خصوص آموزشگاه‌های آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر و استان خوزستان ارسال تا از تولیدات این کارخانه استفاده شود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط اساس رونق اقتصادی و توسعه صادرات در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است و سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از این واحدها را در دستور کار قرار داده است.

زمانی در پایان بالا بردن کیفیت تولید را شرط سازمان منطقه آزاد اروند برای حمایت از واحدهای تولید کوچک اعلام و بیان کرد: این واحدها باید رقابت پذیر باشند و با بالا بودن کیفیت تولید سهمی از بازارهای مشابه داخلی و خارجی را به دست بیاورند.

لازم به ذکر است که ظهر امروز با حضور مسوولین شهری و منطقه ایی، واحد تولیدی تولید کننده لوازم التحریر شرکت"پیام آور سریرکارن اروند" در شهرک صنعتی شماره یک آبادان به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی یازدهمین پروژه اقتصادی از سری پروژه های“جهش تولید در سرزمین فتح” با میزان سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال است. این مجتمع پس از ۱۰ سال که در تملک بانک صادرات بود با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز