​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۴۷۵۱
اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر راه اندازی شد
​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فؤاد غزیعلی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رفاه حال رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر همچنین دسترسی سریع و  آسان به اطلاعات اسناد حمل کالا و جا به جایی مسافر، اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان با عنوان"راهبران حمل و نقل" راه اندازی شد.

او گفت: در این اپلیکیشن تمامی سند های صادره بارنامه، راهنامه،  تردد از مرز و صورت وضعیت یک سال اخیر هر راننده و ناوگان به صورت برخط با جزییات قابل مشاهده است.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: در مراحل بعدی تکمیل این اپلیکیشن مقرر است امکان مشاهده میزان سوخت تخصیص یافته به ناوگان در دوره جاری، مشاهده حواله های لاستیک دریافتی تا کنون،  ثبت درخواست حواله جدید لاستیک و مشاهده جریمه خودکار ناوگان به‌ دلیل عدم دریافت اسناد حمل در اپلیکیشن مذکور راه اندازی می شود.

غزیعلی در پایان بیان کرد: رانندگان و مالکان ناوگان که دارای شماره همراه معتبر ثبت شده در سامانه کارت هوشمند هستند، می توانند با عنوان"راهبران حمل و نقل" به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.rahbaranhaml در کافه بازار مراجعه و نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.​

 

 

 

نظر شما