به مناسبت روز ملی سینما؛

فیلم کوتاه "گودال های عمیق" اکران می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۶۶۶۹
فیلم کوتاه گودال های عمیق اکران می شود
کارگردان فیلم کوتاه" گودال های عمیق " گفت: به مناسبت ۲۱ شهریور روز سینما، ضمن رونمایی از پوستر فیلم کوتاه" گودال های عمیق "، این فیلم اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مسعود سهیم پور معرفی کارگردان فیلم کوتاه" گودال های عمیق" امروز ضمن اعلام این خبر در خصوص خلاصه داستان این اثر داستانی اظهار کرد: شبی در گورستانی روستایی و دور افتاده، سرنوشت زن و مردی که هرگز یکدیگر را نمی شناسند به شکلی عجیب به هم گره می خورد.

او گفت: در این فیلم سهیلا ره گشا و مرتضی بویراتیبه عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده اند.

این کارگردان با اشاره به عوامل این فیلم داستانی، افزود: رضا نوری(نویسنده)، رضا عبیات(فیلمبردار)، بهشاد مطیعی(صدابردار)، احسان شیبانی(تدوین)، امین شریفی(صداگذار)، علی صمدپور(موسیقی)، عماد سلمانیان(مدیر تولید) و علیرضا هنرجویان به عنوان عکاس با این پروژه همکاری داشته اند.

معرفی بیان کرد: همچنین رضا نوری(مشاور کارگردان و بازیگردان)، فاطمه السادات سید عزیزی(دستیار کارگردان و منشی صحنه) و میلاد جعفری، احمد بریحی نژاد و رسول نعمتی(دستیاران فیلمبردار) این اثر به شمار می آیند.

او با اشاره به تهیه کنندگی این اثر توسط خودش و حسین معتمد نیا، افزود: نازی جمعی(گریمور)، امین محسن پور(ترجمه زیرنویس)، فرزانه رضایی(ساخت تیزر)، مینا سادات حسینی(طراحی پوستر)، محمد سلمانیان(دستیار صدا)، علیرضا خسروانی و سید علیرضا سید عزیزی(حمل و نقل )و تدارکات فیلم را  خزعل قیم و جواد عبدالهی بر عهده داشتند.

کارگردان فیلم کوتاه" گودال های عمیق " در پایان از حمایت های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مجید عیدان، مجید عبدالباقی، نادر مرادی، شاهرخ خواجه و همکاری اهالی روستای ملاکه شهرستان آبادان تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه داستانی" گودال های عمیق " قرار است فردا جمعه ۲۱ شهریور ماه به مناسبت"روز ملی سینما"، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پس از رونمایی از پوستر این اثر سینمایی، راس ساعت 19 در سینما مهر آبادان اکران شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز