خطیب جمعه موقت شادگان بیان کرد:

اهانت به حضرت محمد(ص) نشان از عمق عناد دنیای غرب نسبت به اسلام است

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۶۸۳۵
اهانت به حضرت محمد(ص) نشان از عمق عناد دنیای غرب نسبت به اسلام است
خطیب جمعه موقت شادگان گفت: اهانت به حضرت محمد(ص) نشان از عمق عناد دنیای غرب نسبت به اسلام است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) این شهر برگزار شد، ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم(ص) اظهار کرد: عصاره تمام پیامبران در حضرت محمد(ص) وجود دارد لذا کسانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند در واقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.

او حرکت رذل، مذبوحانه و نابخردانه استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را نشانه تحقق پیروزی اسلام و امت اسلامی دانست و گفت: حمایت سردمداران منفور استکبار جهانی از این رفتار زشت و قبیح نابخشودنی است.

امام جمعه موقت شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از عرصه هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می شود، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام صوفی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است، بیان کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد شد.

او در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۷ شهریور سالروز بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی افزود: راه و منش استاد شهریار انقلابی بود و او از ولایت فقیه دفاع می کرد.

امام جمعه موقت شادگان در پایان اضافه کرد: بسیاری از اشعار شهریار بر گرفته از مضامین آیات قرآن کریم، احادیث و روایات است.

 

نظر شما