استاندار خوزستان بیان کرد:

اهانت و دشنام به مقدسات چند میلیارد انسان معتقد به هیچ عنوان آزادی نیست/توهین و اهانت کار انسان عاجز و ناتوان است

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۷۲۶۷
اهانت و دشنام به مقدسات چند میلیارد انسان معتقد به هیچ عنوان آزادی نیست/توهین و اهانت کار انسان عاجز و ناتوان است
استاندار خوزستان با محکومیت توهین رسانه فرانسوی به چهره نورانی پیامبر اکرم (ص)، گفت: باید متفکرانه از کارهای فرسوده و خطرناک نظام سلطه مراقبت کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه حضور در آیین محکومیت توهین رسانه فرانسوی به چهره نورانی پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: در قرآن دستور داریم به آنچه مشرکان غیر از خدا می‌خوانند دشنام ندهید تا مبادا آنها از روی ظلم و جهالت خدا را دشنام دهند. اما هر چه ما رعایت می کنیم، آن ها متاسفانه به بهانه های واهی و عمل های فریبانه و فریبکارانه عنوان می کنند که آزادی است اما فحش، اهانت و دشنام آن هم به مقدسات چند میلیارد انسان معتقد به هیچ عنوان آزادی نیست بلکه باعث ایجاد فضای خشم، آتش و کینه در دل انسان ها و پیروان ادیان مختلف است.

او گفت: به نظر می آید پشت این اقدامات اهدافی نهفته است و گرنه کسانی که خود را صلح طلب می دانند و ادعای دموکراسی، آزادی و صلح دارند چطور حاضر می شوند در دل چند میلیارد نفر نسبت به حرمت هایشان کینه ایجاد کنند و بعد نیز انتظار داشته باشند که مقابله به مثل نشود. همین مقابله به مثل ها دشمنی ها را بیشتر می کند.

استاندار خوزستان افزود: این افراد جز این که اهداف دیگری داشته باشند و بخواهند کارهای صهیونیستی خود را در منطقه گسترش دهند و بعد نیز حواس ها را به جای دیگر جلب کنند، هدف دیگری ندارند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: ما ضمن رد و محکوم کردن این اهانت ها، چنین اقداماتی را زیبنده جهان امروزی نمی دانیم زیرا توهین و اهانت کار انسان عاجز و ناتوان است. همچنین در عین حال از کارهای پیچیده و بسیار خطرناکی که می خواهند در منطقه، خاورمیانه و همسایگی های ما انجام دهند مراقبت می کنیم و نمی گذاریم چنین کارهای احساسی حواس ما را از کارهای خطرناک، پیچیده، پنهان و آشکاری که برای گسترش حوزه صهیونیست ها و اسراییل است، پرت کند.

شریعتی در پایان نیز بیان کرد: باید تعصب مان را به اشرف مخلوقات عالم با تعصب، حساسیت و واکنش جدی نشان دهیم و به احساس بسنده نکنیم و متفکرانه از کارهای فرسوده و خطرناک نظام سلطه مراقبت کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز