مدیر عامل تاپیکو بیان کرد:

از مردم آبادان عذر خواهی می کنیم/شارژ کپسول های گاز ۳.۵ برابر شد/در صورت لزوم لغو نمایندگی در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۷۳۷۸
از مردم آبادان عذر خواهی می کنیم/شارژ کپسول های گاز ۳.۵ برابر شد/در صورت لزوم لغو نمایندگی در دستور کار است
مدیر عامل تاپیکو گفت: بابت مشکلات توزیع گاز از شهروندان عذر خواهی می کنیم، در حال حاضر حجم شارژ کپسول های گاز سه و نیم برابر شد و از ۶۰ به ۹۰ رسیده، همچنین ذخیر گاز نیز از ۶۰ به ۱۸۰ رسیده است و تا پایان هفته مشکل رفع می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمود مخدومی امروز با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص توزیع گاز مایع در آبادان اظهار کرد: طی یک جلسه حدودا سه ساعته در فرمانداری آبادان مشکلات توزیع گاز مایع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: وظایف هر کدام از دستگاه های اجرایی مربوطه محول شد و با توجه به اینکه مشکل کمبود گاز مایع شهرستان از پیک خود گذشته است، شرایط را رو بهبود می دانیم.

مدیرعامل تاپیکو با بیان اینکه برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به پیگیری و نظارت مستمر دریم، افزود: در این نشست قول دادیم همکارانمان در پرسی ایران گاز تهران در خصوص توزیع گاز مایع دو شیفت کار کنند. علاوه بر آن با به کار گیری تمام ظرفیت روزانه شارژ مخزنی با تشخیص و اجازه شورای تامین حتی تا ساعت ۲۲ خدمات ارایه شود.

مخدومی با اشاره به اینکه در دو سه ایستگاه همچنان مشکل داریم ولی صف ها کوتاه تر شده، بیان کرد: توزیع گاز در حال انجام است و با قول هایی که آقایان جلیل مختار و مجاهد سعدی آل کثیر برای پیگیری امور دادند، هم شاهد فعالیت دو شیفت در شرکت و هم افزایش تعداد کشنده ها باشیم.

او ادامه داد: البته پیگیری ها از روز چهارشنبه به صورت جدی در دستور کار بوده و حجم شارژ کپسول های گاز سه و نیم برابر شد و از ۶۰ به ۹۰ رسیده، همچنین ذخیر گاز نیز از ۶۰ به ۱۸۰ رسیده است.

مدیرعامل تاپیکو اضافه کرد: هر چند این امور وظیفه نمایندگی ها پرسی ایران گاز است، اما ما برای حل مشکل اینجا هستیم و قول می دهیم هم به صورت محسوس و هم نامحسوس بر نمایندگی های خود نظارت لازمه را انجام دهیم تا احیانا شاهد کارشکنی در توزیع، فروش با قیمت بالاتر و ایجاد بازار سیاه نباشیم.

مخدومی در پایان با اشاره به اینکه از پنج شنبه هفته گذشته نظارت ها را تشدید نمودیم، بیان کرد: در صورت لزوم لغو نمایندگی هم در دستور کار است زیرا مهم مردم هستند و از بابت مشکلات توزیع گاز از شهروندان عذر خواهی می کنیم و انشالله تا پایان هفته این مشکلات مرتفع خواهد شد و روال عادی می شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان، جلیل مختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمید رضا حدادی مدیرعامل پرسی ایران گاز کشور، مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان و دیگر مسوولین مربوطه حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز