فرماندار ویژه آبادان در دیدار با هواداران تیم فوتبال صنعت نفت تاکید کرد:

مشکلات تیم صنعت نفت با حساسیت ویژه پیگری می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۷۴۱۱
مشکلات تیم صنعت نفت با حساسیت ویژه پیگری می شود
صبح امروز هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در خواست ملاقات با فرماندار ویژه آبادان را داشتند، در دیدار با سید زین العابدین موسوی خواستار تعیین تکلیف هیات مدیره و رفع وضعیت نگران کننده ی باشگاه صنعت نفت آبادان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امروز شنبه هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز نگرانی از جدایی بازیکنان این تیم و بلاتکلیفی وضعیت باشگاه، خواسته هایشان را با فرماندار شهرستان مطرح کردند.

در این دیدار فرماندار ویژه آبادان با تشریح اقدامات انجام شده برای تیم صنعت نفت در فصل گذشته، بر پیگیری مشکلات این تیم تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب تاکید کرد.

سید زین العابدین موسوی افزود: قطعا در نشست شورای تامین که برگزار خواهد شد، این مورد را با حضور هیات مدیره با حساسیت ویژه پیگیری می کنیم.

لازم به ذکر است که در روزهای آتی با دستور بیژن نامدار زنگنه مقرر شد وزارت نفت یک سال دیگر تیم داری حرفه ای را برای تیم‌های نفتی انجام دهد. این در حالیست که تا این لحظه هنوز هیات مدیره جدید صنعت نفت آبادان معرفی نشده و تا کنون هشت بازیکن اصلی از این تیم ریشه دار جدا شده و به تیم های دیگر ملحق شده اند.

نظر شما