استاندار خوزستان بیان کرد:

تمام جغرافیایی آبادان و خرمشهر باغ موزه طبیعی دفاع مقدس است/بهره برداری از بکر ترین باغ موزه دفاع مقدس کشور با حضور رییس جمهور

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۹
تمام جغرافیایی آبادان و خرمشهر باغ موزه طبیعی دفاع مقدس است/بهره برداری از بکر ترین باغ موزه دفاع مقدس کشور با حضور رییس جمهور
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تمام جغرافیایی آبادان و خرمشهر باغ موزه طبیعی دفاع مقدس است، گفت: دوم مهر ماه جاری باغ موزه دفاع مقدس آبادان همزمان با ۹ باغ موزه در دیگر استان ها با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی در پایان نشست هماهنگی افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان که شامگاه شنبه با حضور سردار حسن شاهوار زاده فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، فاضل عبیات معاونت عمرانی استانداری، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سردار عباس یوسفی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان، شهاب صدیقی مدیرکل شهری وشوراهای استانداری و دیگر مسوولان سیاسی، انتظامی و عمرانی استان و شهرستان در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقرر شده دوم مهر ماه جاری، باغ موزه دفاع مقدس آبادان همزمان با ۹ باغ موزه در دیگر استان ها با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح شود. این نشست نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت باغ موزه و هماهنگی های نهایی انجام شده و دستورهای لازم برای ایجاد بسترها و اقدامات نهایی به منظور آماده سازی باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان، صادر شد.

او گفت: شجاعت، ایثار و رشادت های بزرگی که نسل های گذشته برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، اکنون باید به شکلی برای نسل‌های امروز و آینده بیش از پیش نمود پیدا کند و حفظ شود که سعی شده در این باغ موزه به بخش هایی از آن گرداخته شود هر چند تمام جغرافیای آبادان و خرمشهر به خودی خود باغ موزه طبیعی دفاع مقدس است.

 استاندار خوزستان در خصوص جمع بندی نشست برگزار شده، افزود: مسوولین متولی آماده‌سازی باغ موزه ظرف مدت  هفته جاری موارد باقی مانده و نواقص باغ موزه را تکمیل خواهند نمود. شهرداری آبادان برای فضاسازی محیطی در سطح شهرستان اقدامات خود را انجام خواهد داد. همچنین تمام دستگاه هایی که دارای بیلبوردهای اختصاصی هستند این اطلاع رسانی را برای شهروندان عزیز آبادانی دهند. پالایشگاه آبادان نیز محوطه سازی لازم و تکمیل پارکینگ این باغ موزه را در دستور کار خود قرار می دهد. سازمان منطقه آزاد نیز نسبت به تکمیل یادمان شهدا باغ موزه و لایروبی کانال باغ موزه اقدامات خود را نیز تا قبل از تاریخ افتتاحیه انجام خواهد داد تا شاهد بهره برداری از باغ موزه باشیم.

لازم به ذکر است که باغ موزه دفاع مقدس آبادان از بکر ترین، وسیع ترین و منحصر به فردترین باغ موزه های دفاع مقدس در سطح کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز