رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان مطرح کرد:

رشد و ارتقای جایگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان در امور آموزشی و پژوهشی

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۸۲۵۶
رشد و ارتقای جایگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان در امور آموزشی و پژوهشی
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان رشد این دانشکده در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی دیگر را در آموزش، پژوهش و ارتقای شاخص‌های مختلف تشریح نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته در حوزه‌های آموزش اقدامات بزرگی در دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گرفته است که اخذ مجوز دانشکده پزشکی یکی از آنها بوده است.

او گفت: مجوز بیمارستان‌های آموزشی ما قطعی شدند، صدور مجوز فنی و حرفه‌ای سه ساله دانشکده، دریافت مجوز امتحان صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی و اعتبار بخشی موسسه‌ای به مدت دو سال، اخذ مجوز آزمایشگاه بهداشت حرفه‌ای سطح سه(در قالب ارتباط با صنعت) که تنها پنج دانشگاه آن را دارند از دیگر اقدامات جدید این دانشکده به شمار می‌‎روند.

 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: رشد اچ ایندکس(ثبت مقالات علمی در سایت‌های معتبر علمی) دانشکده در علم‌سنجی از ۱۶ به ۲۸، افزایش رشد مقالات بین‌المللی، میزبانی از رویداد علمی یوسرن و جذب دانشجوی بین‌المللی همه دال بر رشد صعودی دانشکده علوم پزشکی آبادان در تمام ابعاد بوده است.

مدیر ارشد بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در همین خصوص گفت: در سال ۹۸ برای اولین بار فعالیت‌های فناورانه دانشکده علوم پزشکی آبادان مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت و این مهم در حالی حاصل شد که بسیاری از دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با عدم تایید روبرو شدند.

سلمان زاده در پایان بیان کرد: در بحث وبومتریک با توجه به‌روزرسانی وب‌سایت، پورتال‌‌ها و زیرساخت‌ها بعضی اتفاقات در این حوزه اجتناب‌ناپذیر است همچنین طرح سرواپیدمیولوژی نیز از ابتدای شهریورماه سال جاری آغاز شده است و رتبه‌بندی آن به صورت روزانه تغییر می‌کند و قرار گرفتن دانشکده علوم پزشکی آبادان در رتبه‌های پایین به منزله ضعف نیست و در تلاش هستیم که در روزهای آتی با ارتقای وضعیت، همانند سایر موارد در این موضوع نیز در جایگاه‌های بالا در سطح کشور قرار بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز