معاون ارتباط مردمی اداره کل بازرسی استانداری خوزستان تشریح کرد:

پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات مردمی در مرکز سامد استانداری خوزستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۸۲۷۲
پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات مردمی در مرکز سامد استانداری خوزستان
معاون ارتباط مردمی اداره کل بازرسی استانداری از پاسخگویی سه فرماندار و مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز به تماس های مردم و پیگیری مشکلات آنان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) خبرداد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عزت براتی امروز در تشریح اقدامات مرکز سامد استانداری در هفته ایی که گذشت، اظهار کرد: در این برنامه فرمانداران دزفول، شوشتر، دشت آزادگان و مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز به تماس های مردم پاسخ داده و موارد آنان را پیگیری نمودند.

او گفت: بر اساس برنامه تدوین شده و دستور اکید استاندار خوزستان، مقرر شد در سال جاری مدیران دستگاه های اجرایی فرمانداران شهرداران روسای بانک ها و بنا به ضرورت دستگاهایی که با مردم سر و کار دارند، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند.

معاون ارتباط مردمی اداره کل بازرسی استانداری افزود: در راستای ارتباط بیشتر و اثر بخش مدیران استان با مردم و رسیدگی مطلوب به درخواست ها و مشکلات آنها به منظور ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و احترام به حقوق مردم ضمن اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و خبرگزاری های استان با مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرماندارانی که بیشترین درخواست ها یا مخاطبین را در سامد داشته اند، هماهنگی های لازم به عمل آمده که در این برنامه شرکت نموده و نسبت به شنیدن نظرات، درخواست ها، شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مردمی اقدام شد.

براتی بیان کرد: در این راستا در هفته گذشته طی هشت ساعت حضور مدیران یادشده در مرکز سامد مجموعا به ۱۳۰ مورد تماس تلفنی با خط ۱۱۱ پاسخ داده شد که از این تعداد ۶۰ مورد برای پیگیری بعدی در این سامانه ثبت شدند و در خصوص مابقی مشاوره و راهنمایی انجام شد.

او ادامه داد: مشکلات اشتغال، آب و فاضلاب، حقوق و مزایا، مسایل مددجویان، سهمیه آرد نانوایی ها، موضوعات مرتبط با برق، امکانات رفاهی و تفریحی شهرها، وام خود اشتغالی، احداث و ترمیم راه ها، مسایل اتحادیه اصناف، محوطه سازی منازل مسکونی تعاونی ها، جمع آوری پسماند منازل تعاونی ساز، اصلاح شبکه برق، آسفالت معابر، جا به جایی پایه های برق، درخواست بازدید از شهرهای جدید التاسیس، جمع آوری بذر هویج تقلبی و مشکلات اراضی، مشکلات سرعت گیرها تعیین و تکلیف مسکن مهر از مهمترین موضوعات مطروحه هفته گذشته مرکز سامد بود.

معاون ارتباط مردمی اداره کل بازرسی استانداری در پایان اضافه کرد: سعی و تلاش بر این است هر هفته تعدادی از مدیران استان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی مشکلات شکایات سوالات و ایده های مردم باشند.

 

نظر شما