بعد از ظهر امروز اتفاق افتاد:

مینی بوس حامل کارکنان بهداشت و درمان شادگان در آتش سوخت+ببینید

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۸۵۷۶
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مینی بوس حامل کارکنان بهداشت و درمان شهرستان شادگان در میدان جمهوری اهواز در آتش سوخت.

ابراهیم قنبری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن اعلام خبر این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۷ دقیقه خبر حریق یک دستگاه مینی بوس به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی می شود.

او با اشاره به اینکه این حادثه در میدان جمهوری اتفاق افتاده بود، گفت: سه سه دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی(چهارراه آبادان) اعزام و پس از سه دقیقه(۱۵:۵۰) در محل حادثه حاضر می شوند اما حریق به سرعت پیشروی کرده بود و همه خودر را در بر گزفته یود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه این مینی بوس متعلق به سرویس کارکنان بهداشت و درمان شهرستان شادگان بوده، افزود: متاسفانه ۸۰ درصد خودرو در این حریق از بین رفت ولی خوشبختانه پیش از سرایت آتش به کل خودرو همه سرنشینان آن به موقع خارج شده بودند و این حادثه بدون تلفات به پایان رسید.

قنبری در پایان با بیان اینکه علت اولیه حادثه نشت گازوئیل از قسمت موتور مینی بوس گزارش شده، بیان کرد: ماموران آتش نشان پس از ایمن نمودن محل و پاکسازی منطقه در ساعت ۱۶:۳۰ به ایستگاه خود باز گشتند.

 

 

نظر شما