سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم فضاسازی شهری و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شادگان

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۹۱۶۷
لزوم فضاسازی شهری و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر لزوم فضاسازی محیطی در شهر و روستاهای شهرستان گفت: پروتکل های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شادگان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شادگان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

او گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی ادعا است که امنیت، آرامش و اقتدار و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آنهاست.

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت تر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه‌های بدیع و نوآورانه و استفاده از زبان هنر برای بیان واقعیت‌های جنگ تحمیلی و هشت ساله دوران دفاع مقدس بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم برای انتقال پایدار این مفاهیم بکوشیم.

 صبری پور در پایان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیان کرد: لازم است به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فضاسازی مناسب شهری و روستایی از سوی شهرداران، بخشداران و دهیاران صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز