معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خبر داد:

مرزهای خوزستان پذیرای زایرین اربعین نخواهند بود/هیچ گونه موکب و زیرساختی در مرزهای شلمچه و چذابه برپا نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۹۱۸۰
مرزهای خوزستان پذیرای زایرین اربعین نخواهند بود/هیچ گونه موکب و زیرساختی در مرزهای شلمچه و چذابه برپا نخواهد شد
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آیین پیاده‌روی اربعین برگزار نخواهد شد، گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خروج غیر قانونی زایران اربعین در مرزهای خوزستان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مسوولان کشور عراق و بر حسب تدابیر ستاد مرکزی اربعین، امسال مرزهای خوزستان و همچنین دیگر مرزهای کشور جمهوری اسلامی، پذیرای مسافران اربعین نخواهند بود.

او با بیان اینکه ممنوعیت برای حضور در راهپیمایی اربعین در عراق مصوبه ستاد ملی کرونا است، گفت: بر این اساس از همه هموطنان خواسته می‌شود تا از هرگونه تجمع و دسته‌روی به سمت مرزهای خوزستان خودداری کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: پیش از این نیز دولت عراق اعلام کرده بود که به دلیل شیوع کرونا امکان پذیرش مهمانان خارجی در اربعین امسال را ندارد.

حیاتی بیان کرد: در این راستا تمهیدات و مراقبت لازم برای خروج احتمالی زایران به صورت غیرقانونی از مرزهای استان خوزستان اعمال شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه امسال به دلیل ممنوعیت تردد زایران به کشور عراق هیچ گونه موکب و زیرساختی در مرزهای خوزستان بر پا نخواهد شد، اضافه کرد: در صورتی که هموطنان قصد مراجعه به مرزهای استان خوزستان را داشته باشند به‌دلیل نبود این زیرساخت‌ها با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

حیاتی در پایان افزود: توصیه می‌شود که مردم با در نظر گرفتن این ممنوعیت‌ها از مراجعه به مرزهای خوزستان برای سفر به عراق خودداری کنند.

 

 

 

 

نظر شما