پیام مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به مناسبت روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۹۵۳۷
پیام مدیر کل مدیریت بحران خوزستان  به مناسبت روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در پیامی به مناسبت ۲۶ شهریور، روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس را به تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس به مناسبت ۲۶ شهریور، روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس پیامی صادر کرد.

متن پیام مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

 کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی، تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت هستند که در حوادث و بلایا مختلف، نخستین کسانی‌اند که بر بالین مصدومان و نیازمندان برای ارایه خدمات درمانی حاضر می‌شوند و صادقانه با دانش و تجربه خود، رساندن مصدومان و نیازمندان به مراکز درمانی و حفظ حیات و جان آنان را بر عهده می‌گیرند.

فرا رسیدن ۲۶ شهریور روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس»، فرصت مغتنمی است تا از بزرگوارانی که در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی صادقانه به مردم سرزمین‌مان هستند قدردانی کنیم.

کارکنان دلسوز فوریت‌های پزشکی با فعالیت بدون وقفه و مستمر در طول شبانه روز و در شرایط سخت به ویژه در بحران‌های متعدد و بی‌سابقه استان خوزستان در سال‌های اخیر  و با هموار نمودن سختی‌ها، موجب ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می‌شوند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکرده‌اند.

با گرامیداشت یاد و خاطره همه عزیزانی که فداکارانه در این عرصه جانفشانی نموده‌اند امیدست با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب‌تر، افزایش سطح آگاهی، ایجاد نگرش عمومی و انتخاب سبک زندگی ایمن و سالم، شاهد کمترین میزان حوادث تلخ در کشور و استان عزیزمان باشیم.

بر خود لازم می‌دانم این مناسبت را به تمامی کارکنان شاغل در مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور به‌ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش خوزستان تبریک عرض نمایم و از خداوند منان سلامتی همراه با موفقیت و توفیق روز افزون برای این عزیزان خواستارم.

امید بن عباس

مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز