فرماندار ویژه آبادان خبرداد:

تصمیم قطعی وزارت نفت به ابقای هیات مدیره باشگاه/ادامه مساعدت مالی اسپانسری منطقه آزاد اروند و پشتیبانی استان از تیم صنعت نفت در لیگ بیستم/عودت ۵ میلیارد تومان واریزی قبلی پالایشگاه به حساب به باشگاه/تعیین سرمربی تیم صنعت نفت ظرف ۴۸ ساعت آینده

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۰۰۵۲
تصمیم قطعی وزارت نفت به ابقای هیات مدیره باشگاه/ادامه مساعدت مالی اسپانسری منطقه آزاد اروند و پشتیبانی استان از تیم صنعت نفت در لیگ بیستم/عودت ۵ میلیارد تومان واریزی قبلی پالایشگاه به حساب به باشگاه/تعیین سرمربی تیم صنعت نفت ظرف ۴۸ ساعت آینده
فرماندار ویژه آبادان از حصوصل نتایج مثبت به منظور حمایت و پشتیبانی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر بیستم خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی در خصوص جلسه ظهر دیروز خود و جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیران ارشد وزارت نفت در تهران اظهار کرد: مواردی چون تامین بودجه باشگاه در دو فاز کوتاه مدت و میان مدت، وضعیت هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، ایجاد منابع درآمدی جدید و دایم برای باشگاه و پرداخت های سازمان منطقه آزاد اروند و لزوم حمایت استانی از صنعت نفت آبادان در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او گفت: در این جلسه عرض کردم؛ بنده در مسایل فنی و هیات مدیره باشگاه اصلا نه دخالتی می کنم و نه مجاز به دخالت هستم اما تاکید می کنم در این فصل و با این اوضاع صنعت نفت به هیات مدیره قوی و برنامه ریز نیاز دارد و شما میدران نفتی باید آنها را تضمین کنید.

فرماندار ویژه آبادان افزود: مهم برای ما این است که وزارت نفت واقف به این امر باشد که مطابق اساسنامه هیچ سازمان یا شخصی جز نفت و سهامداران انتصابی نفت در باشگاه مسوولیت ندارند پس باید مسوولیت باشگاه را بپذیرند و وظایفشان را انجام دهند. تعیین هیات مدیره هم در اختیار آنهاست چون نفت راس مجمع باشگاه است. لذا ما دخالتی در هیات مدیره نداریم، اما انتظارمان تعیین هیات مدیره ای در حد نام تیم صنعت نفت آبادان است که نظم در آبادان به مخاطره نیفتد.

رییس شورای تامین آبادان با اشاره به اینکه ده مورد پیشنهادی وزارت نفتی ها در خصوص بودجه مورد بررسی قرار گرفت که اکثر موارد را نتیجه بخش ندانستیم، تاکید کرد: در این نشست اعلام نمودم؛ ما نیاز به تصمیم فوری و تامین بودجه واضح داریم و موارد گفته شده در میان مدت می تواند راستی آزمایی شود، اما آنها را به عنوان نتیجه نهایی جلسه نمی پذیرم. چون معتقدم مشکلات باشگاه صنعت نفت را حل نمی‌کنند.

موسوی ادامه داد: در این نشست نهایتا مقرر شد پالایش و پخش مطابق اساسنامه وظایف و مسوولیت های خود را از این پس به درستی انجام دهد. همچنین در طول جلسه مدام با استاندار خوزستان و مدیر عامل و برخی اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تلفنی در ارتباط بودیم تا بتوانیم در این نشست به یک نتیجه اثر بخش و قابل قبول دست یابیم.

او تاکید کرد: سهامداران باشگاه باید بدانند منطقه آزاد اروند قانونا مسوولیتی در تامین بودجه ندارند اما تاکید می کنم از بُعد حمایت اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند قرارداد اسپانسری خود را تمدید و تجدید نماید و حداکثر مساعدت مالی را به هر ترتیب از صنعت نفت داشته باشد.

فرماندار آبادان توضیح داد: در این جلسه جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تماسی مجدد از استاندار خوزستان خواست ظرف همان روز مشکلات صنعت را در جلسه شورای تامین مطرح کند و استاندار خوزستان نیز تاکید کرد یکی از محورهای جلسه امروز شورای تامین استان بررسی نامه فرماندار در خصوص نگرانی های او در خصوص حضور تیم فوتبال صنعت نفت در فصل جاری لیگ برتر است.

رییس شورای تامین آبادان بیان کرد: تامین بخشی از بودجه از طریق اسپانسری منطقه آزاد اروند و بخشی از طریق ایجاد ظرفیت قانونی در شورای تامین استان توسط پالایشگاه آبادان و عودت ۵۰ میلیارد ریال واریزی قبلی پالایشگاه به حساب تربیت بدنی استان و مواردی دیگر مهمترین نتایج حاصله این جلسه بوده است. همچنین دستور فوری و ابلاغ وزارت نفت به هیات مدیره در تاکید بر شروع فعالیت های تیم صنعت از امروز و به صورت ضرب الاجلی از تصمیمات دیگر گرفته شده بود.

لازم به ذکر است که از باشگاه صنعت نفت آبادان خبر می‌رسد که ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف انتخاب سرمربی صنعت نفت آبادان نیز مشخص می شود.

نکته قابل توجه اینکه سه شنبه شب به دلیل بسته بودن تمامی پروازها از آبادان و حتی اهواز به تهران، فرماندار ویژه آبادان شخصا و به تنهایی با خودرو از آبادان به سمت تهران حرکت نمود تا به جلسه فوق الذکر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز