به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

آیین تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان سلامت اندیمشک برگزار خواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۷۶۴
آیین تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان سلامت اندیمشک برگزار خواهد شد
فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: آیین تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جهادگران جبهه سلامت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، احسان کریم پور در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهرستان با بیان این که امنیت، اقتدار و آزادی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است، گفت: اندیمشک شهر یادمان های هشت سال دفاع مقدس است.

او با اشاره به لزوم پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت، از آمادگی و بسیج تمام خدمات برای گرامیداشت ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: مردم اندیمشک هشت سال پشتیبان دفاع از کشور بودند و حماسه های گسترده ای از خود ثبت و در تقویم پر افتخار ایران اسلامی نام ماندگاری به جای گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم ثبت حماسه های شش مهر و چهار آذر در تقویم کشور، افزود: برای معرفی و ثبت حماسه های ماندگار مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس به تلاش همه آحاد جامعه نیاز است و در این زمینه اقدامات گسترده و متنوعی به اجرا رسیده است.

کریم پور با بیان این که به مناسبت آغاز دهه چهارم پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آلبوم عکس شهدای اندیمشک تهیه و در اختیار خانواده های معظم حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس قرار می گیرد، اضافه کرد: با اجرای این طرح ۹۰ خانواده شهید در شهرستان اندیمشک تجلیل می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک در پایان بیان کرد: همچنین با هدف تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جهادگران جبهه سلامت در بیمارستان امام علی(ع) و دیگر بخش های بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک از زحمات کشان این عرصه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یک آیین ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز