سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت - ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام است

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۱۰۷۸
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت - ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام است
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت‌ساله رزمندگان اسلام است.

امید صبری پور به مناسبت ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار برنا شادگان، ضمن اشاره به دلاور مردی های بزرگ تاریخ دفاع مقدس، اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره شجاعت های مردانی را یادآوری کنیم که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی، حماسه هایی را آفریدند که نه فقط در تاریخ این مرز و بوم بلکه برای همیشه در تاریخ دنیا، سربلندی و افتخار را نصیب ایران و ایرانی نمودند.

او با بیان اینکه دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، گفت: هفته دفاع مقدس مناسبتی است که باید آن را با پاسداشت و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان ایران را به هفته عزتمندی و افتخار تبدیل کنیم.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل های آینده، افزود: برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت دستور العمل ها در شادگان برگزار می شود.

صبری پور در پایان خواستار برگزاری پرشکوه برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان شادگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوه احسن برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز