مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان خبر داد:

اجرای طرح ویزیت پزشکی رایگان شهید رهنمون در آبادان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶۵
اجرای طرح ویزیت پزشکی رایگان شهید رهنمون در آبادان
مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اجرای طرح شهید رهنمون(ویزیت پزشکی رایگان) در آبادان خبر داد

مهدی قناد زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار  برنا در آبادان از  اجرای طرح شهید رهنمون(ویزیت پزشکی رایگان) به مدت چهار روز در آبادان خبرداد و اظهار کرد: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به منظور حمایت از مناطق کمتر برخوردار از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با همکاری معاونت ها و واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان برگزار شد.

او گفت: در نخستین روز از اجرای این برنامه، از ساعت ۹ صبح یکشنبه ۳۰ شهریور ماه گروه درمانی شامل پزشکان متخصص بیماری های عفونی و اطفال، پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز و دارویار در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید رجایی آبادان مستقر شدند و بیمارانی از روستاهای رمیله و شلحه حاج حسین را به طور رایگان ویزیت و مداوا نمودند.

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان افزود: تمامی خدمات به شهروندان شامل ویزیت پزشکی، خدمات دندانپزشکی و تجویز دار به طور رایگان ارایه شد.

قناد زاده در پایان ضمن تاکید بر این که تمامی این خدمات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است، بیان کرد: این طرح فردا دوم مهر پس از ارایه خدمات درمانی در سه نقطه روستایی و یک نقطه شهری به پایان خواهد رسید.

نظر شما