امروز اتفاق افتاد:

۴ کشته و مصدوم بر اثر برخورد وحشتناک پژو پارس با تیرک برق سه راه خرمشهر

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۳۶۱۲
۴ کشته و مصدوم بر اثر برخورد وحشتناک پژو پارس با تیرک برق سه راه خرمشهر
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت":برخورد شدید خودرو پژو پارس با تیر برق در مسیر حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت پلیس راه قدیم دو کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: سوم مهر ماه سال جاری ساعت ۵۴ دقیقه بامداد، خبر خودرو پژو پارس با تیر چراغ برق به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت پلیس راه قدیم اتفاق افتاده بود، گفت: زنگ آغاز عملیات آتش نشانان به صدا در آمد و نیروهای عملیات از دو ایستگاه ۲۰۰ و ۵۵ همزمان راهی محل حادثه شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه سرنشینان خودرو همگی آقا بودند، افزود: در اثر برخورد شدید خودرو پژوپارس با تیر برق دو سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر نیز دچار مصدومیت شده بودند.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علایم هشدار دهنده ی ترافیکی در مسیر، با ابزار های تخصصی و برش عملیات نجات و رها سازی  مصدومین از اتاقک خودرو را  انجام و مصدومین را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: آتش نشانان با انتقال خودرو به حاشیه ی امن مسیر و پاکسازی سطح مسیر از بقایای به جا مانده از تصادف در ساعت دو و ۱۸ دقیقه به عملیات خود را پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز