در سفر استاندار خوزستان و هیات همراه به بهبهان صورت گرفت؛

کلنگ زنی و افتتاح پروژه های نوسازی مدارس / هماهنگی برای تامین تجهیزات دانشگاه فرهنگیان / پیگیری رفع خطر آبگرفتگی زمین های کشاورزی روستاهای بهبهان

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۵:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۱
کلنگ زنی و افتتاح پروژه های نوسازی مدارس / هماهنگی برای تامین تجهیزات دانشگاه فرهنگیان / پیگیری رفع خطر آبگرفتگی زمین های کشاورزی روستاهای بهبهان
با حضور استاندار خوزستان و هیات همراه، پروژه های اداره کل نوسازی مدارس در شهرستان بهبهان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در راس هیاتی روز جمعه چهارم مهر ماه به شهرستان بهبهان سفر کرد. در این سفر پروژه های اداره کل نوسازی مدارس کلنگ زنی و افتتاح شد. همچنین برای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان هماهنگی لازم صورت گرفت و رفع خطر آبگرفتگی زمین های کشاورزی در مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خوزستان در حاشیه این سفر اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در روستای تیلاکوئی و روستای مسیر امامزاده سید محمد وجود دارد زمین های کشاورزی در مواقع سیلابی شدن جریان آب در معرض خطر آبگرفتگی و خسارت هستند.

او گفت: امروز پس از بازدید میدانی از این منطقه مقرر شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی طی هفته پیش رو شرایط را به همراه فرماندار بررسی نمایند و طرحی برای بهبود مسیر و اصلاح لازم برای پیشگیری از تخریب زمین های کشاورزی منطقه تدوین و اجرایی شود.

شریعتی افزود: امروز همچنین در دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کردیم. خوشبختانه واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان بهبهان راه اندازی شده و آغاز به کار کرده است. خوابگاه این دانشگاه برخی از تجهیزات و امکاناتی نیاز دارد که بنا شد ظرف این هفته تامین شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان بهبهان که در گذشته دارای تعداد ۴۶ دانشجو بود در طول سه سال گذشته با همت آموزش و پرورش بیش از ۴۶۰ دانشجو پذیرش داشته که کار بسیار ارزشمندی است انشاالله این صدقه جاریه ادامه داشته باشد تا کمبود معلم در سطح استان تا حدودی جبران شود.

او اضافه کرد: سه مدرسه ۱۲ کلاسه ۹ کلاسه و ۶ کلاسه نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در بهبهان کلنگ زنی شد که امیدواریم ظرف یک سال تا یک سال و نیم آینده ساخته شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: همچنین یک نمازخانه نیز به یاد و خاطره شهید"سید رضا میر" از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در هنرستان بهبهان افتتاح شد.

 

 

 

نظر شما