با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

۱۱۶ کلاس درس در قالب ۲۵ مدرسه به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۴۸۳۷
۱۱۶ کلاس درس در قالب ۲۵ مدرسه به بهره برداری رسید
پیش از ظهر امروز با حضور استاندار خوزستان و به همت بنیاد برکت، ۲۵ مدرسه شامل ۱۱۶ کلاس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در آیین کشوری افتتاح ۷۰۲ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه برکت، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از استان خوزستان و در راستای افتتاح ۲۵ مدرسه در استان در بخش شعیبه حضور یافته ایم.

او گفت: این ۲۵ مدرسه شامل ۱۱۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت در خوزستان احداث شده است.

استاندار خوزستان افزود: در سال گذشته بنیاد برکت در ساخت ۲۰۸ کلاس درس مشارکت داشته و بر اساس برنامه ها در سال جاری نیز ۲۰۵ کلاس درس برای استفاده در مهرماه آماده شده و به بهره برداری خواهد رسید.

شریعتی بیان کرد: بنیاد برکت اقدامات مناسب و درخور توجهی در خوزستان انجام داده و از یک هزار و ۳۳۳ کلاس درس در سال گذشته ۲۰۸ کلاس مربوط به این بنیاد بوده و این بنیاد در احداث آن ها نقش داشته است.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: بنیاد برکت تا کنون در خوزستان ۴۰۰ کلاس درس احداث کرده که مقرر شده ۲۰۵ کلاس دیگر نیز تا سال آینده احداث کند تا به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است که این آیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد(نماینده ولی فقیه در استان)، کورش مودت(مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان)، علی قربانی(مدیرکل نوسازی مدارس استان) و مسوولان شهری و استانی برگزارش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز