نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد:

اقدامات بنیاد برکت در حوزه مدرسه سازی خوزستان ارزشمند است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۴۸۵۲
اقدامات بنیاد برکت در حوزه مدرسه سازی خوزستان ارزشمند است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: دستاوردهای بنیاد برکت در حوزه مدرسه سازی استان خوزستان ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز بهره برداری از ۲۵ فضای آموزشی بنیاد برکت در خوزستان اظهار کرد: فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خوزستان بسیار ارزشمند است و این دستاوردها باید در جامعه اطلاع رسانی شوند.

او با اشاره به اینکه بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و نهادهایی که زیر مجموعه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار دارند، خدمات شایان ذکری را به جامعه ارایه می دهند، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه های احداث مدرسه، مسجد، مراکز بهداشت و ایجاد شغل، فعالیت های موثری را انجام داده است که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان توجه به مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های بنیاد برکت دانست و افزود: یک صد کلاس درس نیز در حاشیه شهر اهواز در دست احداث می باشدو  لازم است اعتبار ساخت این کلاس های درس تامین شود، همچنین برای جمع آوری مدارس سنگی در سطح استان خوزستان نیز نیازمند تامین اعتبار هستیم.

لازم به ذکر است که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان، ۲۵ پروژه آموزشی بنیاد برکت در قالب ۱۱۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز