امشب با حضور استاندار خوزستان در اهواز؛

نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵۸
نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان افتتاح شد
استاندار خوزستان در آیین افتتاح نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اهواز گفت: امیدواریم محتوا و مفاهیم موجود در نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس همچون نسل های پیشین الگویی برای نسل جوان امروز در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان ایران شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امشب در آیین افتتاح نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اهواز اظهار کرد: به همت شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمیع نیرو های نظامی استان امروز نمایشگاه چهل سالگی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان افتتاح شد.

او گفت: امیدواریم که این نمایشگاه طی روزهای آتی تکمیل شود و با ورود دستگاه های دولتی بتوان نقش آن دستگاه ها را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید و جوانان این دوره منتقل کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به محتوا و ماهیت خوب و مفیدی این نمایشگاه و پتانسیل رشد و گسترش بالای آن، افزود: در این نمایشگاه اقداماتی صورت گرفته که ما را به حال و هوای دوران هشت سال دفاع مقدس می برد و نقشی که همه مردم به خصوص بانوان در پشتیبانی جنگ ایفا می کردند را به خوبی می توان در این نمایشگاه نظاره گر بود.

شریعتی در پایان بیان کرد: امیدواریم همچون نسل های پیشین تمامی اینها الگویی برای نسل جوان امروز در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان ایران شود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مجتمع فجر سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان واقع در ملی راه افتتاح شد و همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ تا پنج شنبه ۱۰ مهرماه دایر خواهد ماند.

 

 

نظر شما