سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

خدمت بی منت به مردم ویژگی آتش نشانان دلیر است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۵۳۴۲
خدمت بی منت به مردم ویژگی آتش نشانان دلیر است
سرپرست فرمانداری شادگان خدمت بی منت به مردم را از ویژگی های بارز آتش نشانان برشمرد و گفت: مردم همواره قدردان زحمات و از خود گذشتگی این قشر دلیر هستند.

امید صبری پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، ضمن تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشان با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان هستند، اظهار کرد: آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌ موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

او نقش آتش نشانان در آرامش، ایمنی و امنیت شهروندان و جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: شغل آتش نشانی جزو مشاغل سخت اما عشق آفرین است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: شماره تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی شماره‌ ای آشنا برای شهروندان است و آتش‌نشانی همواره در هر حادثه و آتش‌سوزی پاسخگوی مردم بوده و هر جا که آتش‌نشانان حضور یافته‌اند مردم و شهروندان احساس امنیت و آرامش خاطر کرده‌اند.

صبری پور در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش های آتش نشانان بیان کرد: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروی‌های آتش نشانی ستودنی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز