رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان خبر داد:

کسب رتبه های نخست کمیته محیط زیست کشوری/برگزاری مسابقات اسکای رانینگ و سومین دوره سنگ نوردی"جام زاگرس"طی پاییز و زمستان سال جاری

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۵۵۸۳
کسب رتبه های نخست کمیته محیط زیست کشوری/برگزاری مسابقات اسکای رانینگ و سومین دوره سنگ نوردیجام زاگرسطی پاییز و زمستان سال جاری
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان گفت: برای سال جاری برنامه ها و مسابقات مختلفی تدارک دیده شده و متناسب با شرایط بیماری کرونا اجرایی خواهند شد.

قدرت اله نیکخواه امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز در خصوص برنامه‌های پیش روی هیات اظهار کرد: برنامه های مختلفی در حوزه آموزشی و برگزاری دوره ها و مسابقات ورزشی در هیات تدارک دیده شده است.

او با اشاره به در پیش بودن  هفته تربیت بدنی، گفت: به مناسبت این هفته برای اولین بار در کشور سنگ نوردی در حمایت آب به میزبانی شهرستان دزفول در آبان ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان خوزستان افزود: مسابقات اسکای رانینگ(دو کوهستان) آبان ماه در بخش آقایان و آذر ماه سال جاری در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

نیکخواه بیان کرد: در صورتی که شرایط ویژه ای که با شیوع کرونا بوجود آمده پایان یابد و یا شیوع بیماری فروکش کند سومین دوره سنگ نوردی"جام زاگرس" که به ابتکار خوزستان بوده در دی ماه و به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در برنامه های پیش روی هیات تمام علاقه مندان و ورزشکاران مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس اسفند ماه سال جاری در"شهر دهدز" میزبان کوهنوردان پیشکسوت سراسر کشور خواهیم شد.

نیکخواه تاکید کرد: برگزاری این برنامه ها مستلزم این است که شرایط ویژه امسال که همان همه گیری بیماری کرونا است فروکش کند، ما تابع ستاد ویژه کرونا هستیم و در صورت اجازه دادن اجرای برنامه های پیش روی هیات با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان خوزستان تصریح کرد: برنامه های مختلفی نیز در حوزه های آموزشی و خصوصا محیط زیستی تدارک دیده شده که برخی از این برنامه ها در حال برگزاری است.

نیکخواه در پایان اضافه کرد: در حوزه محیط زیستی فعالیت های خوبی صورت گرفته که موجب شد علاوه بر فرهنگ سازی در این خصوص کمیته محیط زیست هیات در رتبه های نخستین کشور در این زمینه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز