عصر امروز در سالن شماره یک مجموعه ی ورزشی ۱۷ شهریور؛

تمرینات قهرمان لیگ برتر بسکتبال آغاز شد/افزایش بازیکنان خوزستانی در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان/هماد سامری: بازیکنان مد نظر را جذب کرده ایم

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۵۶۵۳
تمرینات قهرمان لیگ برتر بسکتبال آغاز شد/افزایش بازیکنان خوزستانی در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان/هماد سامری: بازیکنان مد نظر را جذب کرده ایم
عصر امروز تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان که قهرمانی لیگ برتر را با خود یدک می‌کشد، تمرینات خود را در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور زیر نظر هماد سامری سرمربی خود آغاز نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در این فصل از رقابت‌ها تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان بازیکنانی چون محمد حسن زاده، عدنان دورقی، سالار منجی، آرن داودی، حامد سهراب نژاد، امیر صدیقی، رسول مظفری و اشکان خلیلی نژاد را جذب کرده است و همچنین سعید داور پناه را همچون سال های گذشته در اختیار دارد. مرتضی سام بوشهری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی، امین خیش کار و مجید قاسمی به عنوان کمک مربی و کیانوش شیرالی به عنوان بدنساز آسمان خراش های پالایش نفت آبادان، این سرمربی پر افتخار را در این فصل از رقابت‌ها همراهی می کنند.

هماد سامری امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه بازیکنان مد نظر را جذب کرده ایم، اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوب باشگاه پالایش نفت آبادان، امسال توانستیم تیم خوبی را ببندیم و بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. اولین جلسه تمرین را امروز آغاز کردیم. این در حالی است که ۱۵ آبان ماه برنامه اعلامی برای شروع رقابت ها است. ۴۰ روز زمان تمرین داریم که زمان مناسبی است. شرایط خوبی داریم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان افزود: به هر حال با توجه به وضعیت کرونا تدابیر خاصی اندیشیده شده است و قرار است مرحله اول دیدار ها در تهران برگزار شود. امیدواریم شرایط متاثر از کرونا به گونه‌ای رقم بخورد که در دور برگشت دیدارها و مراحل پلی آف بتوانیم از میزبانی خود و حضور تماشاگران خوب آبادانی استفاده کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز ضمن تاکید بر اهمیت بخشی به سلامت بازیکنان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی ماست. از این رو طبق مقررات ستاد ملی کرونا عمل کرده ایم و تمام جوانب را در نظر گرفتیم.

او گفت: امیدوارم با نظم خاصی که در تیم حاکم است، با اتحاد و همدلی پای به مسابقات بگذاریم و بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

سام بوشهری در پایان اضافه کرد: هفته آتی در فدراسیون بسکتبال با حضور مسوولین لیگ و سرپرستان تیم‌ها برنامه رسمی دیدارها و رقیبان مشخص خواهد شد.

 

نظر شما