خطیب جمعه موقت شادگان بیان کرد:

نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است/درس های اربعین حسینی هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۷۳۶۶
نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است/درس های اربعین حسینی هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود
امام جمعه موقت شادگان با تاکید بر اینکه وجود امنیت موجب توسعه هر جامعه در بخش های مختلف می شود گفت: نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام هاشم صوفی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان، با تبریک فرا رسیدن ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در بحث حفظ امنیت داخلی، شاخص‌ترین نیرو تلقی می‌شود و توانسته به وظیفه خود در ایجاد امنیت به خوبی عمل نماید.

او با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقای آن با تمام توان خود سعی و تلاش می‌کند.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۱۴ مهر روز دامپزشکی و با بیان اینکه دامپزشکی ضامن سلامت مردم در حوزه بهداشت عمومی جامعه است، افزود: دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها از دام به انسان پیشگیری می کند و مستقیماً با سلامت انسان ها رابطه دارد.

حجت الاسلام صوفی بیان کرد: بعضی از مسایل مهم مربوط به حوزه دامپزشکی که در ارتباط مستقیم با سلامت مردم است باید اطلاع رسانی گسترده شود تا بتوان به سلامت جامعه کمک کرد.

او در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اضافه کرد: درس های اربعین حسینی که قیام امام حسین(ع) را زنده نگه داشته است، هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود.

خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه حضور گسترده مردمی همه ساله در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) بازتاب گسترده ای در عرصه بین المللی داشته، افزود: ویروس منحوس کرونا امسال پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار داد.

حجت الاسلام صوفی در پایان تصریح کرد: همه ساله در ایام اربعین حسینی علاوه بر مراسم جهانی پیاده‌روی اربعین، برنامه پیاده‌روی به سمت قدمگاه ابوالفضل العباس شادگان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این برنامه‌ها لغو شده است، لذا با توجه به تصمیمات ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان، هر گونه مراسم تجمع و پیادروی ممنوع اعلام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز