معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کسب ۲۰ رتبه دو و سه رقمی توسط دانش آموزان آبادانی در کنکور سراسری ۹۹/صعود یک پله ایی آموزش و پرورش آبادان در شاخص امتحانات نهایی ۹۹-۹۸

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۷۳۹۵
کسب ۲۰ رتبه دو و سه رقمی توسط دانش آموزان آبادانی در کنکور سراسری ۹۹/صعود یک پله ایی آموزش و پرورش آبادان در شاخص امتحانات نهایی ۹۹-۹۸
مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: امسال با وجود شیوع بیماری کووید ۱۹ دانش آموزان پرتلاش آبادانی با همت خویش، حمایت خانواده ها، با آموزش های حضوری و مجازی دبیران و اهتمام ویژه مدیران مدارس توانستند دو رتبه دو رقمی و هجده رتبه سه رقمی کنکور را بدست آورند.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امسال با وجود استرس ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ و  تردید مسوولان در برگزاری و یا عدم برگزاری کنکور ۹۹ سرانجام این ماراتن همیشگی در کشور برگزار شد.

او به تاریخچه کنکور در ایران اشاره کرد و گفت: اولین برگزاری کنکور  به سال ۱۳۴۸ بر می گردد که با  ۴۷ هزار و ۷۰۳ شرکت کننده همراه بود.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به نتیجه بی سابقه دانش آموزان آبادان در کنکور سراسری افزود: امسال با وجود شیوع بیماری کووید ۱۹ دانش آموزان پرتلاش آبادانی با همت خویش، حمایت خانواده ها، با آموزش های حضوری و مجازی دبیران و اهتمام ویژه مدیران مدارس توانستند دو رتبه دو رقمی و  هجده رتبه سه رقمی کنکور را بدست آورند.

رمضانی به رتبه های دو رقمی دانش آموزان دبیرستان های استعداد های درخشان آبادان اشاره و بیان کرد: " نازنین محمودی" دانش آموز دبیرستان فرزانگان رتبه ۴۲ گروه آزمایشی هنر و  "مصطفی دریس پور" دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۶۰ گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک را بدست آوردند.

او ادامه داد: امسال با وجود ویروس کرونا در کشور ۱۴۵ هزارو ۸۱۱ داوطلب در حوزه های آزمون حضور پیدا نکردند تا تعداد بی سابقه غایبین کنکور سراسری ثبت شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان به نقل از سخنگوی سازمان سنجش، اضافه کرد: با تمدید مهلت انتخاب رشته، از تعداد یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۶ داوطلب که مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ بودند ۴۶۹ هزار و ۹۴ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

او یادآور شد: عدم انتخاب رشته ۵۴۳ هزار ۳۱۲ نفر از داوطلبین کنکور سراسری ۹۹ بر آمار پذیرفته شدگان شهرستان های کشور تاثیر بسیار زیادی گذاشت تا جایی که شهرهای پیشتاز در قبولی پذیرفته شدگان کنکور را با شوک روبرو کرده است.

رمضانی همچنین افزود: آموزش و پرورش آبادان در شاخص امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دو رتبه و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با وجود شیوع کرونا ویروس یک رتبه صعود داشته است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان کسب نتیجه بدست آمده در کنکور سراسری را به دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی آنان تبریک و از تلاش های مدیران، دبیران و حوزه آموزش متوسطه قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز