رییس هیات مدیره باشگاه فولاد بیان کرد:

استقلالی ها با یک مربی غیر از نکونام مذاکره کنند/امیدوارم مشکلات استقلال حل شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۷۹۷۳
استقلالی ها با یک مربی غیر از نکونام مذاکره کنند/امیدوارم مشکلات استقلال حل شود
رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم مسوولان استقلال با یک مربی دیگر به جز نکونام مذاکره کنند چون با ما قرارداد دارد و تمرکزش روی تیم ما برای فصل آتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی محمدی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور جواد نکونام در استقلال مطرح شده، اظهار کرد: آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد و در حال برنامه ریزی برای تیم است. اردوی تیم در تهران برگزار شده و قرار است راهی کُردان شود.

او در خصوص اینکه آیا مذاکره با نکونام توسط استقلالی ها ذهنیت او را بر هم نمی ریزد، گفت: او یک مربی حرفه ای و کار بلد است و می تواند این مسایل را مدیریت کند. آرزو دارم که مشکلات استقلال هم حل شود تا هرچه سریع تر این تیم شرایط خوبی پیدا کند.

رییس هیات مدیره فولاد که با"برنامه 2-4-4 رادیو جوان" صحبت می کرد، با اشاره به فعالیت های آکادمی فولاد، افزود: خوزستان مهد فوتبال ایران است و برنامه ما هم این است از آکادمی استفاده کنیم. چند بازیکن ما در سطح لیگ برتر هستند و از آنها حمایت می کنیم تا تیم خوبی را رونه مسابقات کنیم.

محمدی در پایان در خصوص اینکه نکونام با این باشگاه قرارداد دارد، بیان کرد: مطمئنا تمام تمرکز نکونام روی فولاد است. امیدوارم مسوولان استقلال با یک مربی دیگر وارد مذاکره شوند چون این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. باز هم امیدوارم مشکلات استقلال حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز