برای اولین بار حاصل شد:

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت توزیع برق خوزستان

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۷
کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت توزیع برق خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای نخستین بار و از میان ۶۴ دستگاه اجرایی شرکت کننده، موفق به کسب عنوان رتبه برتر استانی در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹ شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه های اجرایی، عنوان رتبه برتر را احراز نمود.

بر اساس این گزارش، امسال در جشنواره استانی شهید رجایی، عملکرد ۶۴ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت که بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از عملکرد دستگاه های اجرایی استان و بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی، این شرکت با ارایه عملکرد قابل قبول و مطلوب در میان سایر دستگاه های اجرایی و با پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته، با کسب عنوان برترین دستگاه در زمینه رتبه برتر از سوی شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست  استاندار خوزستان، مورد تقدیر قرار گرفت و از سوی ایشان تندیس و لوح تقدیر جشنواره به علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اهدا شد.

لازم به ذکر است آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره روز یک شنبه ۱۳ مهر ماه در سالن شهید رجایی استانداری اهواز برگزار و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما