استاندار خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۷۰ درصد طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در خوزستان تا سال آینده

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۷
بهره برداری از ۷۰ درصد طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در خوزستان تا سال آینده
استاندار خوزستان گفت: تا سال آینده ۷۰ درصد از طرح‌های مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دولت در استان خوزستان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین بهره‌برداری همزمان از ۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور مشتمل بر ۶۰ هزار فرصت شغلی به صورت ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) همکاری‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اجتماعی محور با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

او گفت: تا سال آینده ۷۰ درصد از طرح‌های مشترک بین این ستاد و دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد که در رونق اقتصادی و خلق ثروت برای کشور و خوزستان نقش تاثیرگذاری بر جای خواهد گذاشت.

استاندار خوزستان افزود: مهمترین اقدام این ستاد سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی و توسعه مخازن نفتی غرب کارون و ۲۸ مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب است که به‌صورت مشارکتی با شرکت پرشین انجام می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان به سرمایه‌گذاری انجام شده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در ساخت گروه فولادی شهید جهان آرا در خرمشهر اشاره و بیان کرد: این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور در ساخت و تولید اسلب عریض است که تا کنون از خارج کشور انجام وارد می‌شد.

شریعتی اضافه کرد: این ستاد همچنین در طرح‌های صنعتی و کشاورزی مختلفی سرمایه‌گذاری کرده که می‌توان از جمله آن را ساخت کارخانه قند دزفول را نام برد.

نماینده عالی دولت در استان به بخشی از فعالیت‌های عام‌المنفعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان اشاره‌ کرد و افزود: این ستاد در انجام طرح‌های آبرسانی روستایی، ساخت مدرسه و مساجد همکاری‌های نزدیکی با مجموعه مدیریتی استان دارد و منشاء خدمات ماندگار متعددی در خوزستان شده است.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: بهره‌برداری همزمان از طرح‌های اشتغالزای اجتماع محور از جمله این همکاری‌ها و خدمات ماندگار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان خوزستان است.

 

 

نظر شما