سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

رفع معضلات روستاها در اولویت کار دهیاران باشد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۹۲۸۴
رفع معضلات روستاها در اولویت کار دهیاران باشد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برطرف کردن مشکلات و معضلات روستاها بسیار با اهمیت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دهیاران قرار گیرد.

امید صبری پور امروز به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در یک برنامه اولویت دار، شناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با مساعدت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و همکاری مسوولان و اعضای شوراها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مشکلات مردم برداریم.

او گفت: حل مشکلات مردم به ویژه در سطح روستاها مطالبه به حق آنها از مسوولان است و شاهدیم این مردم در کمال نجابت و احترام، تقاضای رسیدگی به مشکلات خود را دارند و این وظیفه مسوولان را خطیر و سنگین تر می‌کند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: مهمترین مشکلات مردم روستاهای این شهرستان در حوزه تامین آب شرب، آب کشاورزی، نوسازی فضاهای ورزشی و آموزشی، اینترنت، راه روستایی و توسعه باغات کشاورزی بوده که با تمام توان و تلاش در سطح استان و کشور پیگیر حل آنها هستم.

صبری پور در پایان بیان کرد: اگر ما بتوانیم مشکلات روستاها را برطرف کنیم مشکلات شهر نیز کمتر می شود و بالعکس اگر مشکلات روستاها برطرف نشود مهاجرت به حاشیه شهر افزایش یافته در نتیجه مشکلات این مناطق بیشتر خواهد شد.

 

نظر شما