مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان کرد:

ارتباط دو سویه و موثر ایجاد شده بین کانون پرور فکری با دیگر دستگاه ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است/نگاه ویژه استاندار خوزستان به حوزه فعالیت های کودک و نوجوان

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۸
ارتباط دو سویه و موثر ایجاد شده بین کانون پرور فکری با دیگر دستگاه ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است/نگاه ویژه استاندار خوزستان به حوزه فعالیت های کودک و نوجوان
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تعامل و ارتباط دو سویه و موثری و موفقیت ایجاد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با سایر بخش ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک در حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تبریک فرا رسیدن این مناسبت اظهار کرد: مدیریت و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تلاش و برنامه ریزی منسجم به موفقیت در جشنواره شهید رجایی نایل شدند که جای خالی آن در سال های گذشته حس می شد زیرا این دستگاه ارگانی اجتماعی و مرتبط با خانواده هاست و رضایت مردم از آن بسیار مهم است.

او گفت: متاسفانه امسال در اربعین حسینی بابت کرونا نمی توانیم آنچنان که باید و شاید برنامه های متنوع و مختلف برای کودکان برگزار کنیم با این وجود امیدواریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برنامه های ویژه هفته ملی کودک را در بسترهای ارتباط از راه دور پیش بینی نماید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزود: کودک و نوجوان بخشی حیاتی و کلیدی محسوب می شود و اساس توسعه و پیشرفت از کودکان آغاز می شود.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: منابع زیرزمینی و روزمینی فناپذیر هستند اما منابع انسانی ما دارای ظرفیت های پایدار هستند و توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان موجب تقویت اخلاق اجتماعی و فرهنگسازی ارزش های اجتماعی در نسل های آینده می شود و مدیران توانمندی برای اداره جامعه می سازد.

رضوانی اضافه کرد: استاندار خوزستان از بدو شروع مسوولیت خود نگاه ویژه ای به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارند و در مقاطع و بحران های مختلف همچون سیل، زلزله و کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه فعالیت ها و مشارکت شایسته و موثری داشته اند.

او اضافه کرد: نگاه ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رسانه به این دلیل است که مدیریت این مجموعه خود از جنس  رسانه و روابط عمومی بوده است و به این حوزه توجه ویژه دارد و امیدواریم این تعامل ارزشمند تداوم داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتباط بین بخشی سازنده ای و به ویژه در حوزه آموزش و پرورش دارد و تعامل بسیار خوبی از این نظر ایجاد شده است؛ همچنین در حوزه خدمات شهرداری و مناطق مختلف شهری و در سطح استان ارتباط دو سویه و موثری ایجاد شده است و همه این موفقیت ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز