مسوول خانه جوان اهواز مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به فرهنگ سراهای خانه جوان/بخشی از مجموعه خانه جوان به عنوان دفاتر در اختیار سمن ها قرار خواهد گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۹
لزوم توجه ویژه به فرهنگ سراهای خانه جوان/بخشی از مجموعه خانه جوان به عنوان دفاتر در اختیار سمن ها قرار خواهد گرفت
مسوول خانه جوان اهواز گفت: در راستای تسهیل فعالیت سمن ها در خوزستان تعدادی از اتاق های موجود در خانه جوان را به عنوان دفاتر سمن ها برای فعالیت در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

بهروز امیری امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت سمن ها و در خواست های مکرر مسوولین انجمن های مردم نهاد استان خوزستان مبنی بر نبود مکانی به عنوان دفتر فعالیت سمن ها، مجموعه خانه جوان استان در راستای رفع این دغدغه وارد عمل شده است.

او گفت: مجموعه خانه جوان با هماهنگی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، تعدادی از اتاق های موجود در خانه جوان را به عنوان دفاتر سمن ها برای فعالیت در اختیار آنان قرار خواهد داد.

مسوول خانه جوان اهواز افزود: هر یک از همکاران عزیز در سمن ها که مایل به استفاده از این ظرفیت پیش آمده هستند، می توانند درخواست خود را به صورت رسمی و مکتوب به خانه ی جوان ارسال نمایند.

امیری با اشاره به ظرفیت و توان عملی سمن های خوزستان، در حوزه های مختلف بیان کرد: بی شک این حرکت بزرگ و موثر، گامی بسیار مهم در راستای فعالیت هر چه بیشتر و تثبیت شده در حوزه ی سمن ها خواهد بود و عملکرد خوب سمن ها را ارتقاع خواهد داد.

او بیان کرد: توسعه در حوزه جوانان باید در تمام ابعاد باشد و این امر مستلزم حمایت مسوولین و خلاقیت خود جوانان است.

امیری با بیان اینکه خانه جوان از ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های مختلف برخوردار است، اضافه کرد: خانه جوان توان اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و همچنین ورزشی را دارا است و بر همین اساس امیدواریم که توجه ویژه ای به فرهنگ سراهای خانه جوان شود.

مسوول خانه جوان اهواز در پایان افزود: حوزه جوانان نیازمند توجه بیشتر است و لازم می دانم از مدیر کل و معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان که تا کنون از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نکرده اند، تشکر و قدردانی کنم.

 

نظر شما