صنعت نفت آبادان؛

تازه واردهای نفت برای لیگ بیستم/چه کسانی زرد می پوشند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۱۱۰۴
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا کنون در ازای ۹ بازیکن خروجی، ده بازیکن جدید جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پس از عقد قرار با سیروس پور موسوی بود که فرآیند جذب بازیکن برای طلایی پوشان آغاز شد. در همین بین تعدادی از بازیکنان جدید با ترکیبی از جوان‌ها، با تجربه ها و بسیار با تجربه ها! در نفت آبادان و در لیگ بیستم حضور دارند.

به نظر می رسد در این فصل هم تعدادی جوان رونمایی و چهره شوند و البته تعدادی دیگر هم احیا بشوند. در همین راستا صنعت نفت آبادان در این وقت کم تا کنون توانسته علی عبدالله زاده با پست دفاع وسط از پارس جنوبی جم، حکیم نصاری با پست هافبک از استقلال صنعتی، محسن آقایی با پست مدافع از رایکا بابل، فرزین گروسیان با پست گلر از استقلال صنعتی، علی پورمحمد با پست وینگر از مس رفسنجان، محمد طیبی با پست دفاع وسط از سپاهان اصفهان، حسن بیت سعید با پست مهاجم وینگر از فولاد خوزستان، مهدی زبیدی با پست وینگر از نفت مسجدسلیمان، علی هزامی با پست وینگر از هوادار تهران و محمدحسین زواری با پست هافبک را از سایپا جذب کند. همچنین حسین ساکی نیز که قرار بود این تیم را ترک کند، با عقد قراردادی همچنان با پیراهن تیم صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است که لیست خروجی های این فصل صنعت نفت آبادان همچنین بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، رضا جبیره، محمد دریس، محمد قریشی، ناصر سالاری، مهدی مومنی، عقیل کعبی و مسلم مجدمی را تشکیل دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز