طی ۶ ماهه اول امسال پیگیری و انجام شد:

انهدام بیش از ۴۰ تُن مواد غذایی غیر مجاز در جنوب غرب خوزستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۲۰۲۹
انهدام بیش از ۴۰ تُن  مواد غذایی غیر مجاز در جنوب غرب خوزستان
مدیر سلامت محیط و کارمعاونت بهداشت دانشکده آبادان گفت: بیش از ۴۰ هزار کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان طی ۶ ماهه اول امسال کشف، ضبط و پس از انجام مراحل اداری و اخذ مجوزهای قانونی از دسترس مصرف خارج و منهدم شد.

جعفر ربیحاوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام‌ شده در حوزه این دانشکده و تجهیز تمام بازرسان به دستگاه‌های پرتابل کنترل مواد غذایی و نمونه‌برداری‌ها از انواع مواد غذایی عرضه‌شده در سطح واحدهای صنفی شهرستان‌های تابعه، در ۶ ماهه اول سال‌جاری به صورت دقیق ۴۰ هزار و ۶۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر مجاز منهدم شد.

او تعداد بازرسی‌های انجام‌ شده در این بازه زمانی از مراکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط را بیش از ۳۴ هزار مورد اعلام کرد که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار مورد مربوط به طرح تشدید است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده آبادان در پایان افزود: همشهریان می‌توانند گزارش‌های تخلفات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ به منظور بررسی و پیگیری اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز