امروز منتشر شد:

پیام مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۴۲۲۴
پیام مدیرکل  ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی
مدیرکل و روزش و جوانان منطقه آزاد اروند به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، احمد رضا ضرغامی امروز در پیامی هفته تربیت بدنی را تبریک گفت. متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به شرح ذیل است.

"امام سجاد(ع) می‌فرمایند: بدن تو بر تو حقی دارد، حق آن است که آن را سالم، نیرومند و مقاوم در برابر شداید و سختی‌ها و در کمال نشاط نگهداری."

امروز ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش مصادف با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، امام رضا علیه السلام است. ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ایام همچنین تبریک این هفته به تمامی جامعه ورزش منطقه آزاد اروند اعم از همکاران عزیز و زحمتکش مربیان داوران پیشکسوتان و به ویژه عزیزان از دست رفته جامعه ورزش به واسطه بیماری کووید ۱۹ در آبادان و خرمشهر مینوشهر.

امید است با استعانت از الطاف امام رئوف ضامن آهو، سایه الطاف الهی تمامی مردم این مرز و بوم به ویژه جامعه ورزش را شامل شود و ریشه این بیماری از بین برود.

همواره بر همه ما پوشیده نبوده که سخت ترین کار برای ورزشکاران و ورزش دوستان دوری از باشگاه، مسابقات، تمرینات و دوستان خود است هم اکنون بیش از ۶ ماه از تعطیلی کامل باشگاه‌ها و بسیاری از مسابقات می‌گذرد. بسیاری از باشگاه داران و مربیان ما به مانند تمامی کسب و کارهای دیگر دچار زیان های متعدد شده‌اند اما در تمامی ادوار تاریخ بحران هایی همچون کرونا وجود داشته و این پایان کار نیست و بار دیگر سلامت و آرامش به همه جهان باز خواهد گشت.

از یکایک شما عزیزان خواهشمندم علی رغم خستگی از شرایط موجود کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایید و در تمرین های خارج از خانه دستورالعمل‌ها را جدی بگیرید تا این بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم

 

احمد رضا ضرغامی

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز