سرپرست فرمانداری شادگان مطرح کرد:

استمرار ملاقات مردمی از اولویت‌های فرمانداری شادگان است

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۵۱۴۷
استمرار ملاقات مردمی از اولویت‌های فرمانداری شادگان است
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه و نخست فرمانداری شادگان است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در برنامه برگزاری ملاقات مردمی که با حضور عزت اله براتی مدیرکل سامد استانداری خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه دسترسی راحت مردم به مسوولین شهرستان برای رسیدگی به درخواست‌ها، مسایل و مشکلات آنان است.

او گفت: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه و نخست فرمانداری شادگان است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: استمرار ارتباط و دیدار منظم و مرتب مدیران با مردم و اطلاع بی واسطه از مشکلات آنها مورد تاکید فرمانداری است و در طول سال از طریق حضور سر زده در نهادهای دولتی، پاسخگویی تلفنی به مسایل مردم و تلاش برای حل معضلات در حوزه‌های مختلف بخشی از اقدامات برای تحقق این هدف بود.

صبری پور در پایان دیدارهای مستقیم با مردم را راهبردی و تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: در حال حاضر تمامی مسوولان اجرایی شهرستان شادگان موظفند برای رفع سریع تر مشکلات مراجعین به شکل مرتب و مداوم با شهروندان دیدار کنند و راهکار های لازم و قانونی را به منظور برطرف کردن مشکلات ارایه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز