سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان بیان کرد:

اردوی استعداد یابی خوبی برگزار شد / برای اولین بار تعداد بازیکنان بومی تیم از غیر بومی ها بیشتر است / برای قهرمانی می جنگیم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰۱
اردوی استعداد یابی خوبی برگزار شد / برای اولین بار تعداد بازیکنان بومی تیم از غیر بومی ها بیشتر است / برای قهرمانی می جنگیم
سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان گفت: از سه هفته پیش تمرینات تیم شروع شد. با حمایت های خوب مدیر عامل باشگاه اردوی استعدادیابی خوبی برگزار شد و اگر شرایط مناسب بود و توانستیم اردو تدارکاتی برگزار کنیم چند دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد شد.

هماد سامری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان در خصوص استعداد یابی و استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیم بسکتبال پالایش نفت اظهار کرد: استعدادیابی بحث گسترده ایی است که احتیاج به کار و زمان زیادی دارد. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در تیم بسکتبالی که برای قهرمانی تلاش می‌کند جایی برای جوانان داشته باشیم.

او گفت: همه می‌دانیم که بحث استعدادیابی از سنین پایه و رده‌های پایین‌تر باشگاه باید آغاز شود و در تیم بسکتبال بزرگسالان جایی برای این کار نیست. اما رسالت خود را برای این منطقه انجام می دهیم. کار سختی است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: این فصل هشت الی ۹ بازیکن خوب از خوزستان و از منطقه جذب کرده ایم که برای اولین بار باعث شده تعداد بازیکنان بومی از بازیکنان غیر بومی بیشتر شود. هفت بازیکن غیر بومی داریم که از نخبگان بسکتبال کشور هستند که با هدف قهرمانی ترکیب اصلی را شکل خواهند داد. بقیه بازیکنان که بازیکنان خوبی هستند در کنار تیم ما قرار دارند و در موقعیت مناسب از آنها استفاده خواهد شد.

سامری در خصوص هدف تیمش برای فصل جدید بیان کرد: به هر حال قهرمانی سخت است و اتفاقات زیادی باید بیفتد و فاکتورهای بسیاری باید باشد تا تیمی قهرمان شود. اما این قول را می دهیم که تمام تلاش خود را برای این کار انجام دهیم. مسیر حرکتی ما درست است. سعی و تلاش خود را انجام می دهیم و انشاالله که بتوانیم به نتیجه ی مطلب برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان از برنامه تمرینی پیش فصل تیمش برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و اضافه کرد: سه هفته است تمرینات تیم شروع شده است. با حمایت های خوب مدیر عامل باشگاه اردوی استعدادیابی خوبی برگزار شد. تمرینات با تمام نفرات آغاز شده است و تمرینات پیش فصل به خوبی و طبق برنامه پیش می رود.

سامری در پایان افزود: مسیله و یا مصدومیت خاصی وجود ندارد. در هفته ی آینده به سمت تمرینات اصلی خواهیم رفت و اگر شرایط مناسب بود و توانستیم اردو برگزار کنیم چند دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که طبق برنامه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران مسابقات فصل آتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور قرار است از اواسط آبان ماه به صورت نیمه متمرکز در تهران آغاز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز