استاندار خوزستان خبر داد:

لایروبی کانال ۶۸ متری کوی علوی پس از ۲۰ سال/روند پیشرفت پروژه های مشترک شهرداری و آبفا اهواز رضایت بخش است

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۸۱۱۳
لایروبی کانال ۶۸ متری کوی علوی پس از ۲۰ سال/روند پیشرفت پروژه های مشترک شهرداری و آبفا اهواز رضایت بخش است
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان آبان ماه که احتمال بارش های پاییزی به طور جدی پیش بینی شده پروژه ها را تکمیل کنیم و در دفع آب های سطحی و فاضلاب در طول سال شرایط مطلوب تری را در مناطق غرب اهواز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی بازدیدی از منطقه غرب اهواز و بررسی آخرین اقدامات پروژه های اجرایی برای جمع آوری و دفع فاضلاب و آب های سطحی که با مشارکت شرکت آبفا و شهرداری اهواز به دلیل بارش های احتمالی آینده در حال اجرا است، اظهار کرد: در سال های اخیر پس از گذر از یک دوره ۲۰ ساله خشکسالی با بارش هایی که به دلیل تغییر اقلیم و شرایط مختلف ایجاد شد، شهروندان اهواز با مشکلاتی جدی مواجه شده بودند.

او با یاد آوری بازدیدهای اخیر از پروژه های شرق اهواز و تاکید به تسریع در اتمام کار پروژه ها، گفت: طی بازدید از مناطق غرب اهواز و پروژه های شهرداری و آب و فاضلاب استان و پروژه های مشترک بین آن ها اعم از منطقه کیانشهر، میدان پلیس، سه راه خرمشهر، کوی سیاحی، کوی مندلی، نخلستان و همچنین مناطقی از گلستان و لشکر که در حال انجام بوده، روند پیشرفت پروژه ها را رضایت بخش دیدیم.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم بتوانیم تا پایان آبان ماه که احتمال بارش های پاییزی به طور جدی پیش بینی شده پروژه ها را تکمیل کنیم و در دفع آب های سطحی و فاضلاب در طول سال شرایط مطلوب تری را در مناطق یاد شده داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با عنوان کردن نقش اساسی و مهم کانال ۶۸ متری کوی علوی در دفع فاضلاب و آب های سطحی منطقه غرب اهواز و کمپلو، بیان کرد: دستور دادیم تا عملیات لایروبی کانال مهم ۶۸ متری که پس از گذشت بیش از ۲۰ سال لایروبی نشده بود و کاملاً مملو از رسوب و گِل و لای بود را با وجود هزینه بر بودن و داشتن زحمت زیاد که حدوداً از ۲ هفته پیش آغاز شده و با جدیت ادامه دهند و امید داریم تا این عملیات طی ۲۰ روز آتی به پایان برسد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: با لایروبی این کانال و مسقف کردن آن، هم لایروبی های بعدی آسانتر خواهد شد و هم دفع آب های سطحی در بارش های آینده در مناطق کوی علوی، خشایار و خیابان انقلاب تسهیل شده و دیگر شاهد مشکلات سال های گذشته در این مناطق نخواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز