استاندار خوزستان خبر داد:

شهرستان کارون اولویت اول هزینه ۵۰ میلیون یورو ی اختصاصی صندوق توسعه ملی

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۸۱۲۰
شهرستان کارون اولویت اول هزینه ۵۰ میلیون یورو ی اختصاصی صندوق توسعه ملی
استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان کارون اولویت اول ما در هزینه ۵۰ میلیون یورو ی اختصاصی از طرف صندوق توسعه ملی است، دستور دادیم مشکلات شهرستان کارون را به طور اساسی حل کرده و به سر انجام برسانیم تا دیگر شاهد مشکلات دو سال گذشته که در این شهرستان به وجود آمده، نباشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در بازدید از پروژه های در دست اجرای فاضلاب و دفع آب های سطحی در شهرستان کارون اظهار کرد: طی دو سال گذشته و بعد یک دوره خشکسالی طولانی و پس از آن بارش های شدید مردم شهرستان کارون با مشکلات جدی ای روبرو شدند.

او گفت: پروژه خیابان امام رضا(ع) که طی دو روز آینده به بهره برداری خوهد رسید را تکمیل کرده ایم و طرح خط لوله انتقال و دفع آب های سطحی در منطقه گاومیش آباد با تهیه پمپ آب و تابلوی برق که به زودی نصب و اجرا خواهد شد، سبب می شود تا از به وجود آمدن شرایط سال گذشته جلوگیری شود.

استاندار خوزستان با برشمردن اقدامات خوب انجام شده در منطقه درویشیه افزود: قرار شد تا آب و فاضلاب استان خط فاضلاب و شهرداری نیز بخش هایی از جوی ها و کانالی که وظیفه دفع فاضلاب را بر عهده دارد را در این منطقه لایروبی کنند.

شریعتی بیان کرد: کار مشترکی هم قرار شد بین آب و فاضلاب و شهرداری انجام شود که با انجام این کار ها و تقویت پمپاژ مشکلات شهرک نور و درویشیه حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به بازدید از منطقه اسلام آباد شرقی اضافه کرد: به غیر از کلکتور و خط اصلی دفع فاضلاب اسلام آباد، خطوط فرعی این منطقه باقی مانده است که با مشارکت بخش خصوصی تجهیزات این خطوط با هزینه ۳۰ میلیارد تومان خریداری شده که به زودی نصب خواهد شد و پس از آن عملیات آسفالت خیابان چهارم منطقه اسلام آباد انجام خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان با اذعان به آگاهی از مشکل اساسی مردم در رابطه با محدوده، کاربری و سندهای این منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان کارون اولویت اول ما در هزینه ۵۰ میلیون یورو ی اختصاصی از طرف صندوق توسعه ملی است، دستور دادیم تا با برگزاری جلساتی مشکلات مردم منطقه اسلام آباد شرقی به صورت کامل رفع و مدیریت شود و مشکلات شهرستان کارون را به طور اساسی حل کرده و به سر انجام برسانیم تا دیگر شاهد مشکلات دو سال گذشته که در این شهرستان به وجود آمده است نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز