رییس اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:

۸۲۰۰ دانش آموز ابتدایی شادگانی به شبکه"شاد" دسترسی ندارند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۹۶۱۱
۸۲۰۰ دانش آموز ابتدایی شادگانی به شبکهشاد دسترسی ندارند
رییس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: درحال حاضر جمعیتی حدود ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی به موبایل و شبکه شاد دسترسی ندارند.

سید صالح فاضلی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده، ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی شادگانی فاقد گوشی هوشمند یا اینترنت هستند و امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند.

او گفت: حدود ۱۳ هزار و ۳۶۵ دانش آموز مقطع ابتدایی به فضازی مجازی دسترسی دارند و از طریق شبکه شاد آموزش داده می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: ۸۰ درصد جمعیت دانش آموزی مقطع متوسطه این شهرستان از طریق آموزش حضوری و ۲۰ درصد مابقی جمعیت دانش آموزان این مقطع به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزش داده می شود.

فاضلی با بیان اینکه شبکه شاد ظرفیت بسیار خوبی در راستای ایجاد عدالت اجتماعی آموزشی است، اضافه کرد: دغدغه ما دسترسی تمام دانش آموزان به آموزش از طریق شبکه شاد و دیگر روش های نوین تدریس است.

فاضلی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه شاد برای آنها فراهم نیست، بیان کرد: برای این دسته از دانش آموزان سعی شده تا امکان آموزش حضوری با رعایت پروتکل ها فراهم شود و در صورت عدم آموزش حضوری، تدریس از طریق شبکه شاد برای آن ها فراهم می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز