استاندار خوزستان خبر داد:

تلاش مضاعف برای بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۲ تخت خوابی آیت الله طالقانی(ره) آبادان تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۰۰۵۹
تلاش مضاعف برای بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۲ تخت خوابی آیت الله طالقانی(ره) آبادان تا پایان سال
استاندار خوزستان گفت: بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۲ تخت خوابی آیت الله طالقانی(ره) آبادان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده و تجهیز آن نیز به عهده دولت و وزارت بهداشت و درمان است که امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه ۸ آبان ماه به همراه اسمعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان و جمعی از مسوولان مربوطه از پروژه بیمارستان ۲۴۲ تخت خوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) بازدید کرد.

استاندار خوزستان در جریان این بازدید اظهار کرد: این بیمارستان با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی) در حال ساخت می باشد که خوشبختانه تا این لحظه حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و در صدد هستیم شرایط اخذ انشعابات آن را هر چه سریع تر فراهم سازیم.

غلامرضا شریعتی افزود: این بیمارستان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده و تجهیز آن نیز به عهده دولت و وزارت بهداشت و درمان است که امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت به بهره برداری برسد.

در جریان این بازدید تاکید شد با احتساب موانع  پیش رو، این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که این  بیمارستان ۲۴۲ تخت خوابی فوق تخصصی دارای هفت بلوک و از مجهزترین بیمارستان های استان خوزستان و جنوب کشور است که در کنار بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی(ره) در حال احداث است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز