با حضور استاندار خوزستان در صیدگاه ابوسیف؛

فصل صید پاییزه ی آبزیان دریایی در آبادان آغاز شد/لزوم اهتمام مضاعف مدیران استانی برای رفع مشکلات صید و صیادی

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۰۳۰۳
فصل صید پاییزه ی آبزیان دریایی در آبادان آغاز شد/لزوم اهتمام مضاعف مدیران استانی برای رفع مشکلات صید و صیادی
استاندار خوزستان در آیین آغاز فصل صید پاییزه آبزیان دریایی در بندر چوئبده گفت: صید و صیادی علاوه بر اینکه ارز آوری خوبی برای اقتصاد کشور و استان دارد، به عنوان رزق و معیشت بسیاری از هم استانی های عزیز شناخته شده است که مسوولین ما باید نسبت به رفع مشکلات این بخش اقدامات اساسی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی امروز در آیین آغاز فصل صید پاییزه آبزیان دریایی در بندر چوئبده با اعلام آغاز رسمی این فصل اظهار کرد: با بررسی صحبت‌های فعالین این حوزه و مشکلاتی موجود که از سوی اتحادیه ی استانی مطرح شد، تصمیماتی در رابطه با رفع این مشکلات گرفته شد.

او گفت: دستور دادیم هر دو ماه به منظور رصد مشکلات این حوزه و رفع آنها نشستی با محوریت اداره کل شیلات استان، معاونت امنیتی انتظامی استانداری و فرمانداری‌ها ی فعال در حوزه آبزی پروری تشکیل شود.

استاندار خوزستان با تاکید به اینکه تمام مسوولین استانی باید در راستای رفع مشکلات صید و صیادی استان پای کار باشند افزود: صید و صیادی علاوه بر اینکه ارز آوری خوبی برای اقتصاد کشور و استان دارد، به عنوان رزق و معیشت بسیاری از هم استانی های عزیز شناخته شده است که مسوولین ما باید نسبت به رفع مشکلات آبزی پروری اقدامات اساسی انجام دهند و  ما نیز در راستای رفع معضلات مربوطه کنار آنها خواهیم ماند.

رییس کارگروه صید و صیادی استان با اشاره به فعالیت دو مرکز تحقیقاتی صید و صیادی در اهواز و بندر امام(ره) بیان کرد: اقدامات موثری با پای کار بودن اداره کل شیلات استان در مبحث تحقیقات پژوهشی و حوزه رها سازی آبزیان در رودخانه ها، تالاب‌ها و دریا صورت گرفته است.

استاندار خوزستان در پایان افزود: امیدواریم با برنامه های پیش رو بتوانیم مشکلات صید و صیادی استان را مرتفع سازیم.

لازم به ذکر است که در این فصل که به طور معمول ۴۵ روز طول خواهد کشید، صیدگاه بوسیف، خور واسطه و خوریات ماهشهر محدوده ی صید استان خوزستان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز