استاندار خوزستان تاکید کرد:

همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید کمک کنند تا مردم اهواز طعم توسعه و پیشرفت شهری را بچشند/شرایط پیشرفت پروژه های شهرداری خوب است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۰۹۰۲
همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید کمک کنند تا مردم اهواز طعم توسعه و پیشرفت شهری را بچشند/شرایط پیشرفت پروژه های شهرداری خوب است
استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه های شهری در اهواز بر همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های شهرداری اهواز تاکید کرد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز شنبه دهم آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های مختلف شهرداری در سطح شهرستان اهواز که به همراه شهردار و جمعی از مسوولان انجام شد، اظهار کرد: امروز برای چندمین بار از پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز بازدید داشتیم. خوشبختانه شهرداری پروژه های خوب و کلانی را در دست اجرا دارد، پروژه‌هایی که در حوزه اصلاح رفت و آمد و تردد و بهبود شرایط ترافیک و پیش‌بینی برای سال‌های آتی کلان شهر اهواز زیرساختی هستند.

او گفت: همچنین اقداماتی در راستای رفع عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته در حال انجام است از جمله تقاطع های غیر همسطح که در نقاط مختلف شهر اهواز مسیر تردد را تسهیل می‌کند و تمرکز و تراکم را در مرکز شهر و بافت های مرکزی کاهش داده و ارتقای وضعیت منطقه های مختلف را به منظور  عدالت محوری و توسعه متعادل مناطق مختلف اهواز به دنبال دارد.

استاندار خوزستان افزود: شرایط پیشرفت پروژه ها خوب است البته برخی از پروژه‌ها با تعلل و تاخیر انجام می‌شود که بعضا به عدم همکاری دستگاه‌های مختلف برمی‌گردد که لازم است دستگاه‌های مختلف با شهرداری اهواز همکاری داشته باشند و شهرداری هم پیمانکاران را موظف کند که سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه جلسه‌ای نیز برای حل معارضین پروژه های شهرداری پس از بازدید امروز برگزار می شود، بیان کرد: انشالله هر چه سریع تر مردم اهواز طعم شیرین اجرای این پروژه‌ها را بچشند و شهرداری هم بتوانند خدمات خود را به مردم اهواز بیش تر و سریع تر ارایه دهد.

شریعتی اضافه کرد: از شهردار که کارهای زیرساختی مهم و اساسی در اهواز شروع کرده است و شورای شهر و همه عوامل اجرایی شهرداری تشکر می‌کنم و همچنین به همه دستگاه‌ها تاکید می‌کنم که همکاری شایسته‌ای باشند داشته باشند تا این پروژه ها به سرانجام برسد.

او تصریح کرد: شهرداری یک سری از اقدامات نیز برای تامین منابع مالی و تنوع تامین منابع مالی پروژه ها در حال انجام دارد که بعضا با موانعی مواجه شده است که باید کمک کنیم کارها با سرعت بیشتری انجام شود و زمان را از دست ندهیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: تاکید می‌کنم همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کمک کنند تا موانع برداشته شود و مردم بتوانند اهوازی توسعه یافته‌تر پیشرفته تر و امروزی تر را تجربه نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز